Головна > Новини > Районний науково-практичний семінар «Діагностика та розвиток соціальної компетентності учасників освітнього процесу в умовах Нової української школи»

Районний науково-практичний семінар «Діагностика та розвиток соціальної компетентності учасників освітнього процесу в умовах Нової української школи»

березня 2, 2018

IMG-14ef5039646be2078a46b806f3de7dd7-V28 лютого на базі Дідівського загальноосвітнього навчального закладу І-ІІІ ст. відбувся науково-практичний семінар для директорів, заступників директорів закладів загальної середньої освіти, керівників районних методичних формувань, працівників психологічної служби, методистів РМК Прилуцького району на тему: «Діагностика та розвиток соціальної компетентності учасників освітнього процесу  умовах Нової української школи».

Семінар проводився з метою обміну досвідом та обговорення науково-практичних підходів до діагностики і розвитку соціальної компетентності учасників освітнього процесу; набуття теоретичних знань та практичних навичок для удосконалення професійної діяльності, сприяння мотивації формування соціальних компетентностей суб’єктів навчання в умовах Нової української школи.

Науково-практичний семінар відкрив Бобренко Микола Миколайович, начальник відділу освіти Прилуцької райдержадміністрації.

Семінар складався із двох частин: теоретико-методичної частини «Теоретико-методичні засади діагностики та розвитку соціальної компетентності учасників освітнього процесу в умовах Нової української школи» та секційних засідань: гостьова лекція, панельна дискусія, майстер-клас.

Методист обласного центру практичної психології і соціальної роботи Лісовецька Ірина Миколаївна висвітлила тему «Психологічні аспекти соціальної компетентності здобувачів освіти» та провела майстер-клас для заступників директорів, працівників психологічної служби.

У ході майстер-класу учасниками практично опрацьовані вправи, які спрямовані на формування чутливості до наслідків упередженого ставлення, глузування, образ та інших видів негативної поведінки; на усвідомлення унікальності кожної людини; розвиток навичок позитивного мислення та підтримки себе та інших у кризових ситуаціях. Було презентовано розроблені мотиваційні картки, які можна використовувати у індивідуальній та груповій роботі з вчителями, здобувачами освіти та їх батьками.  Мотиваційні фрази – це засіб стимулювання та підвищення особистісного «Я», формування душевної рівноваги, налаштування на перемогу та досягнення. Учасникам надані методичні рекомендації щодо проведення вправ з учасниками освітнього процесу.

Методист Центру                                                                         Ірина Лісовецька

з фотика 023

з фотика 042

з фотика 068

з фотика 082

з фотика 091

Коментувати не дозволено.