ІСУО

вересня 16, 2016

Процедура впровадження Державної інформаційної системи освіти в області  (ІТС ДІСО)

Щодо наказу Міністерства освіти і науки України  № 1054 від 31.08.2016 року інформуємо, що статистична звітність по навчальному закладу буде передана в автоматизованому режимі після перевірки та обробки уповноваженим працівником вищого органу  управління освітою через «Інформаційну систему управління освітою»(сайт www.isuo.org) до Інформаційно-телекомунікаційної системи  «Державна інформаційна система освіти» ІТС «ДІСО»(сайт www.diso.gov.ua).

Інструкція для районних та міських органів управління освітою.

Записи вебінарів щодо роботи із системою ІСУО та програмою КУРС ШКОЛА можна подивитися за адресою:

Наказ Управління освіти і науки Чернігівської облдержадміністрації Про впровадження інформаційно-телекомунікаційної системи «Державна інформаційна система освіти» (ІТС «ДІСО») в області у 2016-2017 навчальному році

Процедура впровадження проекту «КУРС: Школа»в загальноосвітньому навчальному закладі

Процедура впровадження проекту «Курс: Освіта» в територіальному органі управління освітою

Створення звітів ЗНЗ-1 (презентація)

Про затвердження форм звітності з питань загальної середньої освіти та інструкцій щодо їх заповнення

Інструкція по користуванню порталом ІСУО

Додаткові матеріали (презентація)

Шаблон заявки для отримання ліцензійних ключів для програми КУРС:Школа для ЗНЗ

Середній рівень: відділи освіти райдержадміністрацій, управління освіти міських рад, районні (міські) методичні кабінети, науково-методичні центри.

Для начальника відділу, управління освітою.

1. Призначити відповідальну особу (куратора) за впровадження проекту та виконання наказу.

2. Підписати договори з підрядником.

3. Проконтролювати створення інформаційної системи управління освітою району, міста на порталі https://cg.isuo.org/.

З питань підписання договорів можна звертатися за телефонами або за електронною поштою:

067-574-20-94
095-792-72-92

ООО “Нові знання”

61001, Украина, г. Харьков, пр. Гагарина, 1.

e-mail: pr@nz.ua

Для відповідальної особи (куратора):

1. Проконтролювати признаячення в школах відповідальних осіб (кураторів) за впровадження проекту та виконання наказу.

2. Отримати логін та пароль для сайту https://isuo.org/ у обласного куратора та заповнити інформацію про район.

3. На сайті https://cg.isuo.org/ зайти на свій район у розділі “Інформація” та завантажити “Завантажити шаблон заявки на отримання ключів для ЗНЗ”.

4. Зібрати ідентифікатори та інформацію щодо кількості працівників, учнів, приміщень по своєму району у кураторів шкіл та надіслати у відділ технічного впровадження за адресою info@ekyrs.org (для отримання ліцензійних ключів).

5. Кураторам шкіл видати ключі для програми “КУРС: Школа” та логін і пароль на портал https://isuo.org/.

6. За допомогою вкладки “Контроль” на порталі https://isuo.org/ систематично контролювати процес створення школами інформаційної системи управління освітою району, міста.

З питань технічного впровадження можна звертатися за телефонами та за електронною поштою:

044-247-07-88 (Киев)

057-777-02-77 (Харьков)

093-764-57-88

097-67-87-650

050-203-44-65; 050-401-82-99

e-mail: info@ekyrs.org


Базовий рівень: загальноосвітні навчальні заклади.

Для керівника ЗНЗ.

1. Наказом призначити відповідальну особу за впровадження проекту.

2. Контролювати створення бази даних на порталі  https://isuo.org/, отримавши логін та пароль у районного куратора.

Для відповідальної особи (куратора) ЗНЗ.

1. Обрати комп’ютер або комп’ютери, на якому будуть встановлені програма “КУРС:Школа” – єдина база даних навчального закладу і програма “КУРС: Сайт”.

2. Завантажити інсталятори програми “КУРС: Школа” і служби передачі даних “КУРС:Сайт” з сайту http://ekyrs.org/, пункт меню “Завантажити”. На компютері запустити завантажений файл «kyrs_ setup.exe» та встановити програму «КУРС: Школа».  Після цього  запустити «KyrsSiteSvc_ setup.exe» та встановити програму «КУРС: Сайт» згідно навчального посібника «§1 Встановлення програм».

Всі параграфи посібника також можна отримати з сайту http://ekyrs.org/, пункт меню «Завантажити».

Якщо немає доступ до мережі Інтернет, отримати інсталятори програм та навчальний посібник можна у районного куратора проекту.

3. Запустити програму «КУРС: Школа» та уважно заповнити форму «Первинні дані про школу» (обов’язково вказати коротку назву та ступені школи). У подальшому, ця інформація буде імпортуватися у шкільні звіти та передаватися на портал ІСУО  https://isuo.org/ та до ЄДЕБО (Єдиної державної електронної бази з питань освіти).

Без ліцензійного ключа з програмою можна працювати ЗО календарних днів після встановлення.

Важливо: дані, що вводяться в програму, зберігаються і після введення ключа.

4. Під час запуску програми «КУРС: Школа» у Вас з’явиться вікно реєстрації, де буде вказаний ідентифікатор. Детально описано в навчальному посібнику «§ 1 Встановлення програм ».

Для отримання ліцензійного ключа, необхідно районному куратору надіслати електронного листа та вказати у ньому:

Повну назву та повну адресу навчального закладу:

Ідентифікатор комп’ютера (який знаходиться в програмі «КУРС: Школа»);

Кількість учнів, персоналу (загалом) та приміщень у закладі:

П.І.Б та контактні дані закріпленого виконавця у школі.

Після отримання ліцензійного ключа, потрібно ввести його у вікно реєстрації та натиснути кнопку «застосувати ключ».

5. Розпочати роботу з програмою «КУРС: Школа»:

-  в пункті меню «Сервіс» – «Очистка бази», очистити тестову базу даних;

-  в пункті меню «Списки» – «Довідники», відредагувати «Довідники», як описано в навчальному посібнику «§2 Базові налаштування».

Під час роботи з програмою, звертайте увагу на файли інструкції «Посібник з експлуатації» та «Посібник з встановлення та налаштування», розміщені у папці КУРС на диску С:\.

Після того, як тестова база очищена, необхідно завантажити первинні дані Вашої школи на портал ІСУО. Для цього зайдіть в програму «КУРС: Сайт», яка знаходиться в панелі задач (правий нижній кут) або запустіть ярлик «КУРС: Сайт», якщо програма ще не запущена. Для завантаження даних на портал, необхідно в програмі «КУРС: Сайт» натиснути «Загрузить изменения» та зачекати коли закінчиться завантаження. Після цього зайти на сайт https://isuo.org/ та перевірити чи з’явились первинні дані по Вашій школі в ІСУО.

6. Перейти до внесення даних, як зазначено в навчальному посібнику «§3 Внесення даних школи».

-  внести дані про приміщення, вказавши: назву, площу, тип;

-  створити облікові картки вчителів та технічного персоналу, заповнивши : П.І.Б., дату народження, стать, посаду, пед. кваліфікацію, стаж роботи;

-  внести дані про класи, вказавши: паралель, літеру, профіль, мову навчання;

-  внести в базу облікові картки учнів, заповнивши: П.І.Б., дату народження, стать, паралель і № алфавітки;

Єдина база даних Вашої школи створена!

Ще раз завантажте внесені данні у ІСУО за допомогою програми «КУРС:Сайт».

7. В програмі «КУРС: Школа» перейти на вкладку «Навантаження/ Навчальний план». Згідно навчального плану, створити навантаження, які необхідні для створення розкладу в ЗНЗ. Після складання навчального плану, можна перейти у вкладку «Розклад» та створити власний розклад (сервіс працює у ручному, напівавтоматичному або автоматичному режимі), докладно описано в навчальному посібнику «§4 Створення розкладу».

8. Для контролю повноти та достовірності внесених даних, обов’язково створення статистичних звітів ЗНЗ-1, 77-РВК, 83-РВК в автоматичному режимі. Формування та відправлення звітів на портал докладно описано в навчальному посібнику « § 5 Формування та відправка звітів».

Всі питання Ви можете вирішити за телефонами;

057-777-02-77

097-67-87-650

050-203-44-65;

e-mail: info@ekyrs.org

Обласний куратор впровадження ІСУО

Літош Юрій Миколайович

Старший викладач кафедри інформатики та інформаційно-комунікаційних технологій в освіті

Моб. 096-1766317

E-mail: litosh_74@mail.ru

Коментувати не дозволено.