Перший цикл моніторингового дослідження стану сформованості читацької та математичної компетентностей випускників початкової школи

квітня 20, 2018

Відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України від 09 лютого 2018 р. № 118 18-19 квітня 2018 року в області відбувся перший цикл моніторингового дослідження стану сформованості читацької та математичної компетентностей випускників початкової школи.

До репрезентативної вибірки для участі в моніторинговому дослідженні обрано 153 четвертокласника з десяти класів та дев’яти закладів освіти області:

  1. Смяцька загальноосвітня школа І–ІІІ ступенів Новгород-Сіверської районної ради Чернігівської області;
  2. Куковицький заклад  загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Менської міської  ради Менького району Чернігівської області;
  3. Чернігівська загальноосвітня школа І ступеня № 25 Чернігівської міської ради Чернігівської області – два класи;
  4. Пакульська загальноосвітня школа І–ІІІ ступенів Чернігівської районної ради Чернігівської області;
  5. Трисвятськослобідська загальноосвітня школа І–ІІІ ступенів Чернігівської районної ради Чернігівської області;
  6. Киселівський навчально-виховний комплекс «Загальноосвітній навчальний заклад – дошкільний навчальний заклад» Чернігівської районної ради Чернігівської області;
  7. Семенівський заклад загальної середньої освіти І–ІІІ ступенів № 3 Семенівської міської ради Чернігівської області;
  8. Орлівська загальноосвітня школа I–III ступенів Куликівської районної ради Чернігівської області;
  9. Коломійцівська загальноосвітня школа І–ІІІ ступенів Носівської районної ради Чернігівської області.

Моніторинг дасть змогу зафіксувати стан навчальних досягнень випускників початкової школи напередодні впровадження нового стандарту для початкової школи, а також відслідковувати зміни, що відбуватимуться в результаті запровадження нового стандарту та нових підходів до навчання, починаючи з 2018 року. Передбачено, що аналогічні моніторингові дослідження пройдуть у 2018, 2020, 2022 та 2024 роках – це допоможе оцінити перебіг освітньої реформи і, за потреби, скоригувати її.

Оцінювання закладів освіти, які візьмуть участь у моніторинговому дослідженні 2018 року, не проводитимуть. Методологія дає можливість зробити лише загальну оцінку початкової освіти України, визначити ключові проблеми та надати пропозиції для ухвалення управлінських рішень.

viber image

viber image2

3 (1)

Коментувати не дозволено.