Учитель року – 2015

квітня 16, 2016

Учасникам другого туру

Всеукраїнського конкурсу “Учитель року – 2015″

До 16.01.2015 р.
- Заповнити Інформаційну картку учасника
- Надіслати Фото конкурсанта на електронну адресу vchroku@gmail.com

Тест з фахової майстерності

21.01.2015 р. з 9-00 до 17-00 пройти тест з фахової майстерності.

Логін і пароль для проходження тестів та інструкцію надіслано на електронну адресу, зазначену учасником в інформаційній картці учасника.

Зв’яжіться з нами, якщо Ви не отримали логін та пароль для проходження тестів.
Корнієць Олександр Миколайович: distosvita@ukr.net, 097 923 90 23

Параметри тесту: кількість запитань – 40; кількість спроб – 1; обмеження за часом – 30 хв.; максимальна оцінка – 40 балів.

Матеріали по створенню блогів

Конкурсні роботи учасників

Критерії оцінювання конкурсних робіт

Критерії оцінювання блогу (40 балів)
Критерії оцінювання майстер-класу (40 балів)

Критерії  оцінювання  фахової майстерності (40 балів)

Критерії оцінювання «Творче завдання»  (30 балів)
Конкурсний урок (60 балів) та самоаналіз уроку (10 балів)
Загальна відомість про підведення підсумків І та ІІ етапів обласного конкурсу «Учитель року- 2015»

Переможці ІІ туру всеукраїнського конкурсу

«Учитель року – 2015»

Номінація

«Образотворче мистецтво»

IMG_4070Прізвище, ім’я, по батькові: Канторіз Тетяна Миколаївна

Педагогічне кредо: «Навчаючи інших, я зростаю сама»

Рік народження: 1972

Навчальний заклад, рік закінчення: Чернігівський державний педагогічний університет імені Т.Г. Шевченка, 1995 р.

Місце роботи: Новгород-Сіверська гімназія № 1 імені Б. Майстренка

Стаж роботи (педагогічний): 20 років

Кваліфікаційна категорія, звання: «спеціаліст вищої категорії», «старший учитель»

Проблема, над якою працює: «Розвиток творчих здібностей учнів на уроках образотворчого мистецтва»

Визначальними пріоритетами практичної діяльності Тетяни Миколаївни є особистісно орієнтований підхід до навчання конкретного учня. Знання фактичного матеріалу, творчий підхід до роботи, педагогічний талант допомагають їй проводити уроки на високому професійному рівні, а пошук нових нестандартних форм навчання не самоціль, а практична необхідність.

У практику роботи активно впроваджує елементи перспективного педагогічного досвіду, створює оптимальні умови для засвоєння учнями програмового матеріалу, розвитку асоціативного та образного мислення, творчої уяви школярів, формування навичок малювання та аналізу творів мистецтва. Вдало поєднує різноманітні види роботи на уроці, продумує кожен його етап, уміло організовує самостійну роботу школярів, учить застосовувати можливості сучасної комп´ютерної техніки для унаочнення результатів їх творчої діяльності. Широко використовує мультимедійний комплекс, нетрадиційні форми проведення уроків, міжпредметні зв’язки, які дозволяють їй упродовж всього уроку підтримувати увагу, інтерес учнів до предмету.

Особливу увагу Тетяна Миколаївна приділяє розвитку творчості учнів, збагаченню їхнього емоційно-естетичного досвіду під час сприймання навколишнього світу, а також формуванню ціннісних орієнтирів, потреби в творчій реалізації та духовно-естетичному самовдосконаленні.

Свої роботи вихованці Тетяни Миколаївни виносять на розгляд журі різних конкурсів учнівської творчості.

Номінація «Правознавство»

IMG_4061Прізвище, ім’я, по батькові: Повх Сергій Володимирович

Педагогічне кредо: «Навчаючи – учись, навчаючись – твори, у процесі творчості – навчай»

Рік народження: 1986

Навчальний заклад, рік закінчення: Чернігівський державний педагогічний університет імені Т.Г. Шевченка, 2008 р.

Місце роботи: Чернігівський ліцей № 32

Стаж роботи (педагогічний): 6,5 років

Кваліфікаційна категорія: «спеціаліст другої категорії»

Проблема, над якою працює: «Розвиток логічного мислення учнів на уроках правознавства шляхом застосування інтерактивних методів навчання»

На час роботи у закладі демонструє достатній рівень викладання предмета відповідно до навчальних програм.

Учитель ефективно використовує різноманітні форми й методи активізації пізнавальної діяльності учнів на уроці: роботу з алгоритмічно-інструктивними картками, тестування, проектну технологію, елементи інтегрованого навчання, запроваджує елементи інтерактивних технологій, захист учнями власних проектів та програм, проводить інтегровані уроки.

Для оперативного та об’єктивного оцінювання знань своїх вихованців використовує власні тестувальні вправи. З метою досягнення високих результатів своїми вихованцями на уроках постійно створює умови для ситуації успіху.

Номінація «Хімія»

IMG_4080Прізвище, ім’я, по батькові: Динька Світлана Василівна

Педагогічне кредо: «Віддай людині крихітку себе, за це душа наповнюється світлом»

Рік народження: 1970

Навчальний заклад, рік закінчення: Ніжинський державний педагогічний інститут імені Миколи Гоголя, 1993 р.

Місце роботи: Ніжинська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 1

Стаж роботи (педагогічний): 21 (14) рік

Кваліфікаційна категорія: «спеціаліст вищої категорії»

Проблема, над якою працює: «Розвиток логічного мислення учнів в умовах особистісно орієнтованого навчання»

Мета роботи вчителя – створити оптимальні умови для розвитку та самовираження кожного учня як особистості, надати йому можливість реалізувати себе в навчальній діяльності, виявити пізнавальну самостійність, творчу активність та ініціативу. Навчальний процес будує на засадах особистісно орієнтованого навчання, що сприяє формуванню в учнів компетенцій, необхідних для життєвого та професійного самовизначення.

У своїй діяльності вчитель практикує різні типи уроків, звертаючи головну увагу на формування в учнів пізнавального інтересу до вивчення хімії, який є основою для розвитку їх творчих здібностей, навчає своїх вихованців практичному застосуванню теоретичних знань. У процесі навчання створює проблемні ситуації, які змушують учнів висловлювати власні думки, судження, гіпотези, виявляти і розвивати свою інтуїцію. На уроках Світлани Василівни панує атмосфера співтворчості, співпраці; на гуманістичній основі побудовані взаємостосунки вчитель-учень, учень-учень.

Шляхи проведення демонстраційного експерименту, лабораторних та практичних робіт вчитель викликає інтерес до перевірки теорій, знайомить учнів з методами дослідження, які використовуються в хімії, навчає аналізувати, встановлювати причинно-наслідкові зв’язки в перебігу явищ та процесів, робити відповідні узагальнення та висновки. Педагог уміло використовує експериментальні завдання дослідницького характеру.

Номінація «Українська мова і література»

IMG_4089Прізвище, ім’я, по батькові: Нерослик Оксана Володимирівна

Педагогічне кредо: «Понад усе ціную діалог: рух думки й вуст»

Рік народження: 1975

Навчальний заклад, рік закінчення: Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя, 2000 р.

Місце роботи: Прилуцька гімназія № 1 імені Георгія Вороного

Стаж роботи (педагогічний): 16 (13) років

Кваліфікаційна категорія: «спеціаліст вищої категорії»

Проблема, над якою працює: «Виховання високих моральних цінностей компетентної особистості з використанням стратегій технології інтерактивного навчання на уроках української мови та літератури»

Оксана Володимирівна – творчий вчитель, який має глибокі знання з педагогіки, психології, методики викладання, має добру науково-теоретичну підготовку.

Свою педагогічну діяльність скеровує таким чином, щоб навчити учнів критично мислити, розвивати свої творчі здібності, виховувати в собі кращі моральні цінності.

Нерослик О.В. ефективно застосовує систему особистісно орієнтованого навчання, формування творчої особистості, технології розвитку критичного мислення та інші. Значну увагу приділяє роботі з обдарованою молоддю, результатом якої є перемога учнів у різноманітних конкурсах та проектах.

Коментувати не дозволено.