Відділ інтернатних закладів та інклюзивного навчання

вересня 26, 2016

Кадровий склад відділу:

Зленко Людмила Олександрівна - завідувач.

Гандиш Анатолій Миколайович – методист.

Олешко Катерина Юріївна - методист.

Конопацька Дарія Миколаївна - методист.

Кононіченко Світлана Павлівна - методист.

Вакуленко Ірина Вікторівна – методист, д/в.

Завдання відділу інклюзивного навчання

  • Організація просвітницької роботи щодо інклюзивної освіти.
  • Розробка методичних рекомендацій для педагогів, психологів, соціальних педагогів, які працюють в інклюзивних класах/групах.
  • Забезпечення змісту курсів підвищення кваліфікації для педагогічних працівників, які працюють в інклюзивних класах/групах.
  • Організація та проведення науково-методичних та науково-практичних конференцій, семінарів, вебінарів, круглих столів, тренінгів, майстер-класів для педагогічних працівників, які працюють в інклюзивних класах/групах.
  • Вивчення, узагальнення та впровадження досвіду інклюзивної моделі освіти в ДНЗ і ЗНЗ.
  • Надання методично-консультативної та інформаційної підтримки керівникам навчальних закладів, педагогам, практичним психологам, що працюють в умовах інклюзивного та інтегрованого навчання.

Пріоритетні напрямки роботи відділу

  • розробка методичних рекомендацій для педагогічних працівників, що впроваджують інклюзивне навчання з питань змісту та технологій навчання;
  • підготовка педагогів до роботи з дітьми з особливими потребами в умовах загальноосвітніх навчальних закладів шляхом проведення семінарів, нарад, тренінгів, «круглих столів» тощо;
  • проведення організаційно-методичної, консультативно-роз’яснювальної роботи серед керівників навчальних закладів, педагогічних працівників, громадськості, батьків щодо доцільності використання нових технологій, методик, інтерактивних форм навчання дітей з особливими освітніми потребами, щодо забезпечення права на якісну освіту осіб з особливими освітніми потребами;
  • висвітлення у засобах масової інформації питання інклюзивного навчання з метою формування нової філософії суспільства щодо толерантного ставлення для дітей з особливими освітніми потребами.

Головна мета ЧОІППО з питань запровадження інклюзивної освіти – удосконалення та поглиблення:

  • знань зі спеціальної педагогіки та психології, методики роботи з дітьми з особливими освітніми потребами;
  • знань особливостей розвитку дитини з психофізичними порушеннями;
  • вмінь знайти індивідуальний підхід та зрозуміти дитину;
  • вмінь співпрацювати з іншими фахівцями та використовувати їхні поради;
  • досвіду роботи і вміння спілкуватися з дітьми з особливостями розвитку та їх батьками;
  • адекватного сприйняття дітей з особливими освітніми потребами.

E-mail: chippo.inclusion@ukr.net

Коментувати не дозволено.