Факультет підвищення кваліфікації

листопада 3, 2016

Факультет підвищення кваліфікації Чернігівського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти – основний організаційний і навчальний структурний підрозділ, який забезпечує і реалізує освітні програми підвищення кваліфікації педагогічних працівників з метою збагачення їх професійних знань, подолання розриву між раніше отриманою ними фаховою підготовкою й новими вимогами до освіти держави й конкретного регіону.

Основні завдання факультету підвищення кваліфікації :

  • забезпечення необхідних науково-методичних, організаційних, кадрових, інформаційних та інших умов для розвитку системи підвищення кваліфікації;

  • створення умов для опанування нового змісту, нових педагогічних технологій;

  • підготовка педагогічних працівників до реалізації ідеї освітньої реформи, формування нового педагогічного мислення;

  • прогнозування розвитку освіти в регіоні;

  • науково-методичний супровід реформування освіти на регіональному рівні;

  • гнучкість і оперативність освіти дорослих, швидке реагування на динамічну соціально-економічну і освітню ситуацію;

  • впровадження інтерактивних методів навчання дорослих;

  • забезпечення розвитку професіоналізму вчителя;

  • актуалізація творчого потенціалу педагогічних працівників;

  • технологічне оновлення підвищення кваліфікації педагогічних працівників , зокрема, адаптація, розробка та впровадження перспективних інформаційних технологій, створення та актуалізація відповідних банків та баз даних.

  • проведення навчального процесу на основі сучасних освітніх технологій та впровадження активних методів і технічних засобів навчання, контролю та рівня задоволення потреб педагогічних працівників у підвищенні власної педагогічної майстерності;

  • виконання комплексу робіт щодо профілактики захворювань і зміцнення здоров’я слухачів курсів;

  • створення належних умов для навчання й відпочинку педагогічних працівників.

Система підвищення кваліфікації педагогічних працівників області включає:

  • базові курси – спрямовані на підвищення педагогічної культури, оновлення знань з предметів, проблем педагогіки і психології, освоєння нових підходів до організації навчально-пізнавальної діяльності учнів;

  • передатестаційні курси – на допомогу педагогам, які претендують на підвищення категорії;

  • проблемні курси – адресують керівникам м/о, творчих груп і семінарів, ШПД у поглибленні теоретичних знань, методики навчання і виховання;

  • цільові курси – для педагогів, які починають працювати за новими програмами, підручниками;

  • проективні курси – курси по створенню власних проектів розвитку району, навчального закладу з наступним впровадженням розробок в практику роботи;

  • інтегровані курси – це форма навчання педагогів різних спеціальностей.
Коментувати не дозволено.