Рада міжнародних наукових досліджень та обмінів в Україні (IREX) почала активну фазу компоненту для обласних інститутів післядипломної педагогічної освіти проекту «Вивчай та розрізняй: інфо-медійна грамотність».
У першу хвилю відбору до участі долучилися:
- м. Вінниця — КВНЗ «Вінницька академія неперервної освіти»;
- м. Дніпро — КЗВО «Дніпровська академія неперервної освіти»;
- м. Львів — КЗ ЛОР «Львівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти;
- м. Миколаїв — Миколаївський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти;
- м. Полтава — Полтавський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти ім. М. В. Остроградського;
- м. Рівне — Рівненський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти;
- м. Суми — Комунальний заклад Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти;
- м. Харків — Комунальний вищий навчальний заклад «Харківська академія неперервної освіти»;
- м. Чернігів — Чернігівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені К. Д. Ушинського;
- м. Черкаси — Комунальний навчальний заклад «Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників Черкаської обласної ради».
Протягом 4 днів (7-10 жовтня 2019 року) у м. Києві, в рамках освітнього симпозіуму «Роль освіти в епоху дезінформації та технологічного прогресу», 400 учасників, серед яких були керівники і представники інститутів післядипломної педагогічної освіти, закладів вищої освіти, шкіл та міжнародні експерти розглядали питання впровадження медіаосвіти в Україні. Чернігівська делегація налічувала 8 представників.
7 жовтня відбулось відкриття симпозіуму, виступили посли США та Великобританії, представники МОН України, міжнародних експертів з педагогіки та інформаційно-медійної грамотності. 8-9 жовтня для всіх українських учасників проходив дводенний тренінг за методологією IREX, яка є базовою для інтеграції навичок критичного сприйняття (НКС) в освітні навчальні програми та модулі (250 учасників).
10 жовтня Мокрогуз О.П., та Коропатник М.М. (кафедра суспільних дисциплін та методики їх викладання) взяли участь у розробці перспективного плану діяльності в проекті, спільно обговорювалось формування дорожньої карти компоненту ІППО в проекті «Вивчай та розрізняй: інфо-медійна грамотність», наступні кроки, активності та пріоритети діяльності (20 представників ІППО).
У жовтні, листопаді-грудні 2019 року передбачається спеціалізоване навчання, на якому 40 представників Чернігівського ОІППО імені К.Д.Ушинського ознайомляться з елементами інтеграції навичок критичного сприйняття інформації в навчальний процес для впровадження інфо-медійної грамотності у роботу з освітянами області.