22 жовтня 2019 року на базі Чернігівського інституту післядипломної педагогічної освіти імені К.Д. Ушинського був проведений семінар- практикум для методистів МК(Ц) органів управління освітою райдержадміністрацій, місцевого самоврядування, які відповідають за питання загальної середньої освіти (фізико-математичні дисципліни), керівників Р(М)МО вчителів фізико-математичних дисциплін на тему: «ЗНО з математики й фізики: особливості підготовки здобувачів освіти до тестування».
До присутніх із вітальними словом звернувся в.о. ректора Віктор Довбня, доктор філософських наук. Під час семінару-практикуму працівниками відділу природничо-математичних дисциплін Ганною Тур та Геннадієм Ячним були розглянуті наступні питання: «Аналіз регіональних результатів ЗНО з математики 2019 року» та «Деякі питання сучасної природничої освіти в закладах загальної середньої освіти Чернігівської області».
Власним досвідом щодо підготовки здобувачів освіти до участі в ЗНО з математики з учителями предметниками поділився директор загальноосвітньої спецалізованої школи І-ІІІ ступенів фізико-математичного профілю № 12 м. Чернігова, вчитель математики – Василь Гопаченко.
Цікавою для вчителів математики стала презентована методика роботи кандидата фізико-математичних дисциплін, старшого викладача Національного університету «Києво-Могилянська академія» Юрія Захарійченка з теми: «Нестандартне подання навчального матеріалу під час підготовки здобувачів освіти до складання ДПА (формат ЗНО) у 2020 році. Поєднання класичного та інноваційного підходів до навчання в нових підручниках видавництва «Ранок».
«Сучасний шкільний підручник як основа навчально-методичного комплексу з фізики у закладі загальної середньої освіти . Аналіз завдань ЗНО з фізики 2018 та 2019 року» – тема, яку презентувала учасникам семінару Фаїна Божинова, учитель фізики Харківської гімназії № 46 імені М.В. Ломоносова, відмінник народної освіти України, учитель-методист, співавтор лінійки підручників – переможців Всеукраїнського конкурсу.
Усього в роботі двох секцій семінару-практикуму взяли участь 91 вчитель математики, фізики.
Захарійченко Ю. Основи комбінаторики і стохастики – методика і особливості вивчення
Бажинова Ф. Задача мінімакс: як за мінімальний час надати максимум інформації з геометрії






