Меню Закрити

Навчально-практичний тренінг «Підвищення якості дошкільної освіти в Україні»

6–7 лютого 2020 року Надія Жеребцова, методист відділу дошкільної та початкової освіти та Людмила Іваненко, доцент кафедри педагогіки та психології ЧОІППО імені К.Д.Ушинського взяли участь у навчально-практичному тренінгу з теми «Підвищення якості дошкільної освіти в Україні», організованого Всеукраїнським фондом «Крок за кроком» за підтримки Представництва Дитячого фонду Організації Об’єднаних Націй (ЮНІСЕФ).

Метою заходу було ознайомлення учасників із результатами міжнародних і національних досліджень із питань якості дошкільної освіти; сприяння розвитку компетентності педагогічних працівників щодо показників якості дошкільної освіти, визначених пріоритетними для країн Європейського Союзу; підготовка учасників для проведення інформаційних заходів із питань успішних практик у дошкіллі.

У роботі тренінгу взяли участь Юлія Найда, менеджерка Всеукраїнського фонду «Крок за кроком»; Тетяна Носачова – представник Всеукраїнської громадської організації «Асоціація педагогічних працівників дошкільної освіти». Проведення тренінгу забезпечили: Інна Горбенко – співзасновник приватного закладу дошкільної освіти «Сад можливостей «Щастя Кідс», кандидат педагогічних наук та Оксана Федоренко – старший викладач кафедри спеціально та інклюзивної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка, кандидат педагогічних наук.

Впродовж навчання учасники опрацювали результати національного дослідження критеріїв якості дошкільної освіти, яке проводилося протягом січня-березня 2019 року в рамках міжнародного проєкту «Міжнародні критерії якості дошкільних освітніх програм», визначали компетентності професійного розвитку педагогів XXI століття для забезпечення якості дошкільної освіти.

Чинники якості дошкільної освіти: доступність, освітнє середовище, освітня програма закладу, програмно-методичне забезпечення для дошкільної освіти на сучасному етапі, взаємодія вихователів із дітьми та їх сім’ями – ключові фактори розбудови якості дошкільної освіти в Україні, обговорені учасниками тренінгу.

На завершення семінару освітяни обмінялися думками та визнали потребу в розробленні спільного бачення якості дошкільної освіти і посилення поінформованості з даного питання серед громадськості.