Меню Закрити

Новий освітній простір закладу дошкільної освіти

11 лютого 2020 року на базі обласного інституту післядипломної педагогічної освіти імені К.Д. Ушинського відбулося перше засідання обласної школи керівника та вихователя-методиста закладу дошкільної освіти з теми «Новий освітній простір та сучасне середовище в закладах дошкільної освіти».

У роботі школи взяли участь 60 представників дошкільної освіти – керівники, вихователі-методисти, вихователі закладів дошкільної освіти області.

Семінар проводила Надія Жеребцова, керівник обласної школи, методист відділу дошкільної та початкової освіти.

Мета заходу: підвищення фахового рівня керівних та педагогічних працівників щодо формування сучасного освітнього простору закладу дошкільної освіти, поширення передового досвіду.

Учасники школи обговорювали актуальні зміни нормативного врегулювання діяльності, розбудови сучасного освітнього простору та середовища закладу дошкільної освіти.

Ірини Лисенко, проректор інституту, розкрила зміст нового порядку підвищення кваліфікації, ключові засади необхідності постійного професійного розвитку, удосконалення раніше набутих та формування нових компетентностей педагогічних працівників закладу дошкільної освіти.

Особливості організації підвищення кваліфікації педагогів-дошкільників на базі обласного інституту післядипломної педагогічної освіти імені К.Д. Ушинського прокоментувала Ольга Рябчун, заввідділу планування в системі підвищення кваліфікації.

Світлана Нікітченко, завідувач дошкільного навчального закладу №1, центру інтелектуального та фізичного розвитку дитини та Валентина Цісельська, завідувач дошкільного навчального закладу №52 Чернігівської міської ради, ознайомили присутніх із нормативно-правовими актами, базовою, оперативною документацією, іншими складовими ефективного впровадження та функціонування системи безпечності харчових продуктів НАССР у закладах дошкільної освіти.

Особливу увагу доповідачі приділили аналізу основних вимог програми-передумови системи НАССР щодо належного планування виробничих та побутових приміщень; території, стану приміщень, обладнання, проведення ремонтних робіт; заходів щодо захисту харчових продуктів від забруднення та сторонніх домішок; планування та стану комунікацій; процедур прибирання виробничих, допоміжних, побутових приміщень; безпечного зберігання та використання токсичних сполук і речовин та інше.

Катерина Костюк, завідувач дошкільного навчального закладу №38 Чернігівської міської ради, розкрила компетентності вихователів у веденні ділової документації як запоруки ефективності інклюзивної дошкільної освіти.

Досвідом роботи щодо використання інтегрованого дидактичного модуля в освітньому процесі поділилася з присутніми Алла Зозуля,   вихователь-методист дошкільного навчального закладу (ясла-садок) № 17 «Перлинка» комбінованого типу Ніжинської міської ради.

Особливості організації медіаосвітньої діяльності в закладах дошкільної освіти – тема виступу Валентини Мисник, методиста методичного центру управління освіти Чернігівської міської ради.

Надія Жеребцова окреслила формат змін дошкільної освіти на сучасному етапі, розкрила європейське бачення якості дошкільної освіти,   оновлення сучасного програмно-методичне забезпечення дошкільної освіти.

Школа керівника та вихователя-методиста згуртувала учасників на шляху пошуку та впровадження сучасних моделей супроводу підвищення професійної компетентності педагогічних й управлінських кадрів в умовах реформування дошкільної освіти.