Міністерство освіти і науки України спільно з Британською Радою, Cambridge University Press та Cambridge Assessment English запустило оновлену онлайн-платформу для підвищення кваліфікації вчителів англійської мови у початкових класах – Ukrainian English Language Teacher Learning Platform.
Платформа є результатом успішної співпраці МОН, Британської Ради, Cambridge University Press, Cambridge Assessment English за підтримки компанії Лінгвіст, та є онлайн частиною програми Міністерства освіти і науки України з підготовки вчителів англійської мови для успішного старту реформи НУШ у початковій школі.
Платформа містить навчальний курс та добірку ресурсів для вдосконалення професійної майстерності педагогів. Платформу було створено у 2018 році і з того часу нею скористались понад 20 000
вчителів англійської мови, що навчають школярів у початковій школі.
Оновлення платформи покликане допомогти вчителям, які у новому навчальному 2020/21 році почнуть навчати англійської мови у 3-4 класах. Всіма можливостями платформи також можуть скористатись нові вчителі, для яких першим етапом буде проходження онлайн курсу з методики.
Окрім доступних раніше ресурсів, на платформі з’явився новий розділ “Документи”, який містить:
• навчальні програми з іноземних мов для загальноосвітніх навчальних закладів 1-4 класів з посиланнями на ресурси, які можуть бути використані під час навчання;
• шкалу життєвих компетентностей «Cambridge Framework for Life Competencies» з описом умінь учнів початкових класів в рамках компетентностей, детальним описом очікуваних результатів навчання на кінець 4 класу, а також практичні поради вчителю та готові завдання для розвитку відповідної компетентності на уроці англійської мови;
• “дорожня карта” (mapping), яка співставляє кожен онлайн ресурс від Британської Ради, Cambridge University Press та Cambridge Assessment English відповідно до тем програми НУШ та розвитку мовленнєвих умінь учнів.
Після ознайомлення з матеріалами та проходження тесту, вчителі отримують сертифікат про проходження курсу, який зараховує п’ять годин навчання з підвищення кваліфікації до професійного портфоліо вчителя.