15 грудня 2020 року на базі Чернігівського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти імені К.Д. Ушинського в онлайн режимі було проведено вебінар-консультацію для учасників другого туру всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2021» з теми «Конкурс «Учитель року» як засіб підвищення професійної майстерності педагога».
У роботі вебінару брали участь науково-педагогічні та педагогічні працівники інституту, голови журі другого туру всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2021», які розкрили питання з даної проблеми, зокрема:
«Організація та проведення другого туру всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2021» – Лисенко І.В., проректор з науково-методичної роботи, кандидат педагогічних наук, доцент;
«Інформаційно-комунікаційне забезпечення проведення другого туру конкурсу» – Сук А.П., старший викладач кафедри природничо-математичних дисциплін та інформаційно-комунікаційних технологій в освіті;
«Особливості проведення конкурсних випробувань у номінації «Керівник закладу освіти» – Пономаревський С.Б., завідувач кафедри педагогіки та психології, доктор педагогічних наук, голова журі;
«Проведення конкурсних випробувань з математики» – Тур А.І., методист відділу природничо-математичних дисциплін, кандидат педагогічних наук, член журі;
«Особливості проведення конкурсних випробувань із української мови та літератури» – Баран Г.В., завкафедри філологічних дисциплін та методики їх викладання, голова журі; Молочко С.Р., старший викладач кафедри філологічних дисциплін та методики їх викладання, член журі;
«Проведення конкурсних випробувань з трудового навчання» – Джевага Г.В., доцент кафедри педагогіки, психології і методики технологічної освіти технологічного факультету Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т.Г. Шевченка, кандидат педагогічних наук, член журі, Ровник І.А., методист відділу природничо-математичних дисциплін, член журі.
Слухачами були 34 переможці першого (зонального) туру Конкурсу в номінаціях «Керівник закладу освіти», «Математика», «Трудове навчання», «Українська мова та література», яким було надано інформацію про особливості проведення другого туру Конкурсу в дистанційному режимі, представлено алгоритми проведення конкурсних випробувань та критерії їх оцінювання.