16 березня відповідно до плану роботи Чернігівського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти імені К.Д. Ушинського проведено обласний вебінар для вчителів математики «Організація дистанційного та змішаного навчання на уроках математики за допомогою цифрових онлайн-інструментів».
До участі у вебінарі долучилися вчителі математики Чернігівської загальноосвітньої школи I–III ступенів № 3 (директор О.М. Яковчук), які поділилися досвідом роботи, кращими практиками організації навчання учнів з елементами дистанційних технологій, що стали практичними посібниками й зразками в організації дистанційного та змішаного навчання.
Тур Г.І., методист з математики відділу природничо-математичних дисциплін, висвітлила питання актуальності організації дистанційного та змішаного навчання на уроках математики.
Яковчук О.М., зробила презентацію школи, акцентувала увагу учасників заходу на особливостях застосування цифрових інструментів: Khan Academy та JamBord у роботі сучасного математика.
Коваль О.Д., заступник директора з навчально-виховної роботи, вчитель інформатики, наголосила на використанні Google Workspace – для продуктивної роботи школи.
В.В. Макаренко, голова методичного об’єднання вчителів математики та інформатики, вчитель математики, ознайомила з Google Classroom як можливістю та інструментом для викладання математики з елементами дистанційних технологій.
Н.М. Пильник, вчитель математики презентувала обладнання сучасного кабінету математики, ознайомила учасників заходу з онлайн дошкою як ефективним інструментарієм для організації дистанційного навчання учнів.
Т.Ю. Дмитрук, вчитель математики та інформатики розповіла про використання тестових онлайн-систем для навчання з елементами дистанційних технологій (Classtime, Google Form, тести «На урок»).
З.В. Гончарова, вчитель математики, розповіла про використання безкоштовного математичного інструменту Geogebra під час дистанційного та змішаного навчання.
А.І. Радченко, вчитель математики, показала «Математичні YouTube-шпаргалки» (відео пояснення тем ЗНО).
А.А. Головащенко, вчитель математики, робототехніки, інформатики, розповів про робототехніку на уроках математики як навчання через дію.
Під час вебінару учасники заглибились у сутність, особливості та практичні онлайн-інструменти організації дистаційного та змішаного навчання на уроках математики.
Учасниками вебінару стали 100 вчителів математики Чернігівської області.