Меню Закрити

Відбувся обласний вебінар для вчителів та асистентів вчителів інклюзивних класів

22 квітня 2021 року відбувся обласний вебінар для вчителів та асистентів вчителів інклюзивних класів з проблеми «Вчитель та асистент вчителя в інклюзивному класі: як досягти ефективної взаємодії». Відкрила вебінар завідувачка відділу інтернатних закладів та інклюзивного навчання Людмила Зленко, яка познайомила слухачів із програмою та тематикою виступів.

Дарія Литвяк, методист відділу інтернатних закладів та інклюзивного навчання, проаналізувала роль асистента вчителя в класі з інклюзивним навчанням та зупинилася на основних функціях і завданнях під час навчального процесу.

Олена Скорко,  директор Чернігівського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ст. № 30 Чернігівської міської ради, поділилась досвідом у питанні ролі дирекції школи у побудові успішної співпраці вчителя та асистента вчителя в класі з інклюзивним навчанням.

Асистент вчителя Чернігівського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ст. № 30 Чернігівської міської ради Катерина Олешко висвітлила питання співпраці вчителя та асистента вчителя та  особливості роботи асистента вчителя в умовах дистанційного навчання.

Наталія Пушкар, вчитель Новгород-Сіверського НВК “Дошкільний навчальний заклад-загальноосвітній навчальний заклад” І ступеня “Дзвіночок” Новгород-Сіверської міської ради Чернігівської області, розкрила проблему ефективної співпраці між вчителем та асистентом вчителя, звернувши особливу увагу саме на практичні аспекти даного питання.

Завершила вебінар Людмила Зленко, завідувачка відділу інтернатних закладів та інклюзивного навчання, яка відповіла на запитання, які цікавили учасників вебінару.

Всі учасники вебінару отримають сертифікати.

Методист відділу                                                                  Дарія ЛИТВЯК

Як досягти ефективної співпраці вчителя та асистента вчителя в інклюзивному класі

Індивідуальний план роботи під час карантину асистента вчителя

Індивідуальний план роботи під час карантину та канікул асистента вчителя початкових класів з  інклюзивного навчання