11 травня 2021 року на базі Чернігівського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти імені К.Д. Ушинського в режимі відеоконференції було проведено засідання обласної школи консультантів із іншомовної освіти з теми «Траєкторія професійного розвитку вчителя іноземної мови».
У заході взяли участь консультанти та директори комунальних установ: «Центру професійного розвитку педагогічних працівників Бобровицької міської ради» (Олена Карнашенко), «Центру професійного розвитку педагогічних працівників» Городнянської міської ради Чернігівської області (Юлія Козак), «Центру професійного розвитку педагогічних працівників Ічнянської міської ради» (Тетяна Іванченко), Міського центру професійного розвитку педагогічних працівників Ніжинської міської ради Чернігівської області (Олександра Тимошенко), «Новгород-Сіверського центру професійного розвитку педагогічних працівників» Новгород-Сіверської міської ради Чернігівської області (Марія Максименко), «Прилуцького центру професійного розвитку педагогічних працівників» Прилуцької міської ради Чернігівської області (Ніна Лобода), «Центру професійного розвитку педагогічних працівників» Холминської селищної ради (Ірина Нагорна).
Відкрила роботу обласної школи Ірина Лисенко, проректор із науково-методичної роботи Чернігівського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти імені К.Д. Ушинського, кандидат педагогічних наук, доцент. Ірина Василівна зосередила увагу учасників на актуальних питаннях підвищення кваліфікації педагогічних працівників, окреслила вектори партнерської взаємодії обласного інституту та центрів професійного розвитку педагогічних працівників. Євгенія Булгакова, Лілія Одінцова, старші викладачі кафедри філологічних дисциплін та методики їх викладання обласного інституту, висвітлили питання: «Професійні складові вчителя іноземної мови Нової української школи» та «Безперервний професійний розвиток учителів як складова професійного зростання». У ході роботи учасники ознайомилися з «Рамкою безперервного професійного розвитку вчителів», укладеною Британською Радою в Україні. Документ містить дескриптори та критерії професійної діяльності вчителів різних кваліфікаційних категорій у сферах:
- «Планування уроків та курсів»
- «Розуміння учнів»
- «Організація уроку»
- «Евалюація та оцінювання навчальних досягнень»
- «Знання предмета»
- «Керування власним професійним розвитком».
Організатори заходу презентували слухачам школи актуальні форми взаємодії обласного інституту з міжнародними освітніми партнерами України Британською Радою, Гете-Інститутом, Французьким Інститутом у галузі розбудови Нової української школи.
Інформація підготовлена методистами відділу суспільно-гуманітарних дисциплін