09 червня 2021 року на базі Чернігівського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти імені К.Д. Ушинського у режимі відеоконференції було проведено семінар із теми «Особливості організації іншомовного навчання в умовах інклюзивної освіти». До участі у заході долучилися тридцять сім учителів англійської мови, які викладають у 1 – 4, 5 − 6 класах закладів загальної середньої освіти міст Ніжина, Прилук, Чернігова та Новгород-Сіверської територіальної громади.
Завідувач ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти обласного інституту Наталія Кравченко висвітлила основні стратегії підтримки дітей з особливими освітніми потребами в освітньому середовищі. Доповідач сконцентрувала увагу на загальних проблемах, що виникають у здобувачів освіти із ознаками синдромів дислексії, дисграфії та дефіциту уваги з гіперактивністю. Викладачі кафедри філологічних дисциплін та методики їх викладання, спираючись на прогресивний досвід зарубіжних колег, запропонували практичні підходи до вирішення зазначених проблем на уроках англійської мови. Доцент кафедри, кандидат педагогічних наук Юлія Британ продемонструвала дидактичні ігри та прийоми роботи для подолання труднощів дислексії. Старший викладач кафедри Марина Бойко висвітлила технології навчання учнів із ознаками дисграфії. Специфіці навчання англійської мови учнів із синдромом дефіциту уваги з гіперактивністю була присвячена доповідь старшого викладача кафедри Інни Башевої.
Підсумком онлайн-зустрічі став обмін досвідом щодо застосування корисних Інтернет-ресурсів із проблем семінару (зокрема, SEN Support Resources for Pupils and Teachers, Waterford.org., https://www.edutopia.org/video/supporting-students-dysgraphia, https://www.youtube.com/watch?v=fuZktwZKYNE&t=2s&ab_channel=FreddiesVilleVideos, https://blog.capterra.com/5-effective-lesson-ideas-for-teaching-students-with-adhd та ін.)
Інформацію підготовлено викладачами кафедри філологічних дисциплін та методики їх викладання