Меню Закрити

Проведено навчання за програмою «Навички кризового консультування та формування стресостійкості. Використання засобів арт-терапії у роботі з кризовими станами»

Від 06 до 10 червня  2022 року на базі Чернігівського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти імені К.Д. Ушинського Іриною Лісовецькою та Оленою Антоненко проведено навчання за програмою підвищення кваліфікації практичних психологів  ЗДО,  ЗЗСО, ЗПО, ЗФПО, ПНЗ, МНВК «Навички кризового консультування та формування стресостійкості. Використання засобів арт-терапії у роботі з кризовими станами».

Навчання проходило у форматі онлайн. Під час  роботи були висвітлені теми: «Психічний стрес та його ознаки у дітей і дорослих», «Вікові особливості перебігу гострих стресових реакцій у дітей», «Особливості надання первинної психологічної допомоги», «Допомога дітям різних вікових груп після травматичної події», «Кризове консультування».

Враховуючи актуальність сьогодення – військові дії в Україні, програма була доповнена прикладами екстреної психологічної допомоги дітям та дорослим, які постраждали внаслідок воєнних дій. З метою вчасного реагування батьків та дорослих на сигнали повітряної тривоги надані приклади спілкування з дитиною при переміщенні її в безпечне місце (підвальне приміщення, бомбосховище); алгоритм спілкування з дитиною, яка перебуває в шоковому стані, в станах істерики та  агресії; рекомендації дорослим  щодо  стабілізації психоемоційного стану дітей.

Учасникам було презентовано тренінгові програму «Розвиток навичок психологічного відновлення школярів». Практично опрацьовані вправи з програми, які спрямовані на розвиток навичок установлення контакту, позитивного мислення, позитивних активностей, визначення потреб дітей, вміння керувати реакціями на подію, вирішення проблеми та відновлення соціальних контактів.

Практичним психологам було представлено низку ефективних вправ у роботі з кризовими станами з використанням засобів арт-терапії, ознайомлено з правилами та специфікою проведення занять з використанням арт-терапевтичних методик, зроблено акцент на врахуванні вікових та індивідуальних особливостей перебігу кризових станів у здобувачів освіти.

Участь у навчанні взяло 24 фахівця  психологічної служби.