29 листопада 2022 року на базі Чернігівського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти імені К.Д. Ушинського проведено обласний вебінар для вчителів інформатики закладів загальної середньої освіти «Особливості навчання інформатики: вибіркові модулі для 10-11 класів, рівень стандарту».
Дмитро Покришень, завідувач кафедри природничо-математичних дисциплін та ІКТ в освіті ЧОІППО імені К.Д. Ушинського звернув увагу на важливість впровадження інноваційних технологій, методів та форм в освітній процес. Зокрема у своєму виступі зазначив, що інноваційні технології сприяють формуванню в учнів цілісного сприйняття навколишнього світу, надають можливість подолати дисциплінарну розрізненість наукового знання, вивільняють навчальний час для повноцінного здійснення профільної диференціації у навчанні.
Наталія Євтушенко, доцент кафедри природничо-математичних дисциплін та ІКТ в освіті ЧОІППО імені К.Д. Ушинського ознайомила учасників вебінару з можливостями викладання вибіркового модуля “Тривимірне моделювання” засобами електронного середовища “ІТ-книга” (https://itknyga.com.ua/), використання форм інтерактивного навчання, що запропоновані авторами посібника “Інформатика: тривимірне моделювання (вибірковий модуль для учнів 10-11 класів, рівень стандарту) / М.А. Домаскіна, Т.В. Тихонова (Харків: Ранок, 2021).
Анонсувала нову “Навчальну програму курсу для вчителів інформатики, математики закладів загальної середньої освіти «Основи 3D-моделювання у викладанні предметів інформатичної та математичної освітніх галузей Нової української школи” (уклад. Євтушенко Н.В., Ракута В.М.) https://drive.google.com/file/d/1ahWixi3bvMzqHc8NGA555JZA7O01MvKL/view.
Олена Смирнова, методист відділу природничо-математичних дисциплін доповіла з питання “Особливості викладання інформатики у 2022/2023 навчальному році”.
Валерій Ракута, старший викладач кафедри природничо-математичних дисциплін та ІКТ в освіті здійснив огляд ресурсів, що можуть бути використані вчителями для викладання інформатики (вибіркові модулі для 10-11 класів, рівень стандарту).