Меню Закрити

03 та 04 лютого 2024 року відбувся ІІІ (обласний) етап Всеукраїнських учнівських олімпіад із правознавства, географії та французької мови

03 лютого 2024 року – було проведено Всеукраїнську учнівську олімпіаду з правознавства. В інтелектуальному змаганні взяли участь 27 команд із 30 територіальних громад та Чернігівського обласного наукового ліцею Чернігівської обласної ради. П’ятдесят здобувачів освіти 9-11 класів  протягом чотирьох годин демонстрували свої знання з правознавства.

Учасники виконували тестові завдання; розв’язували юридичні задачі; розкривали положення законодавства щодо особливостей кримінальної відповідальності неповнолітніх, майнових прав і обов’язків батьків та дітей; характеризували конституційні права, свободи та обов’язки громадян України.

04 лютого –відбулися Всеукраїнські учнівські олімпіади з географії та французької мови.

Учасниками олімпіади з географії стали 101 учень 8–11 класів від 33 команд області, до складу яких увійшли школярі з 30 територіальних громад, 2 закладів освіти обласного підпорядкування та Приватного підприємства «Приватний заклад освіти «МудрАнгелики». Протягом 4-х годин учні закладів загальної середньої освіти області виконували теоретичні задачі, завдання практичної спрямованості та тестові завдання.

У Всеукраїнській учнівській олімпіаді з французької мови взяли участь команди міст Ніжина, Чернігова, Ніжинського обласного педагогічного ліцею Чернігівської обласної ради. Вісім здобувачів освіти  демонстрували свої знання з іноземної мови.

Цьогоріч завдання олімпіади складалися з 2 турів, а саме  читання та творчої письмової роботи. Перевірку рівня сформованості навичок розуміння текстів художньо-публіцистичного жанру було здійснено на основі завершених за сюжетом та змістом творів (у кожному класі ‒ по 5 текстів). Учасники олімпіади мали виконати завдання, які передбачали визначення правильності/неправильності твердження; вибір однієї правильної відповіді за тестом множинного вибору; встановлення логічної відповідності викладення тексту; заповнення пропусків  лексичними одиницями відповідно до контексту; знаходження контекстуальних синонімів. Формат завдань творчої письмової роботи передбачав розгорнуте та аргументоване висловлювання учасників відповідно до комунікативної ситуації.

Завдання з олімпіад були укладені предметно-методичними комісіями відповідно до рекомендацій Міністерства освіти і науки України та з урахуванням рівня складності завдань ІV етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад із навчальних предметів.

Бажаємо учасникам успіхів, натхнення, творчих звершень та інтелектуального зростання.

Ваші здобутки наближають Україну до Перемоги!