У вересні поточного року розпочали свою роботу групи професійної майстерності вчителів англійської мови у межах проєкту Британської Ради SWITLO.
24 вересня було проведено перші-онлайн зустрічі учасників професійних груп.
Лопата Лариса, координатор групи, учитель Ріпкинського ліцею Ріпкинської селищної ради. Учасники групи вчителі Ріпкинської, Козелецької, Прилуцької територіальних громад.
Лопата Лариса: «Тема першої зустрічі ‒ Наша група: як ми працюватимемо, що нас цікавить.
Цей захід став чудовою нагодою вдосконалити професійні навички у невимушеній та дружній атмосфері. Під час цієї зустрічі кожен мав можливість обговорити та домовитися про принципи роботи групи. Переглянули список тем, узгодили, які ми розглядатимемо детально. Чітко усвідомили, що у нас спільна ціль, ми всі разом йдемо до неї. Ми працюватимемо, аби ділитися досвідом та знаходити рішення. Звичайно, ми узгодили основні правила нашої групи: приходити вчасно, залишатися ментально та фізично присутніми, сприяти досягненню цілей, дозволяти кожному брати участь, слухати з відкритим серцем, подумати, перш ніж сказати, говорити по суті і вчасно, атакувати проблему, а не людину.
Ми впевнені, що такі зустрічі стануть справжньою платформою для живого спілкування та професійного зростання. Це можливість для кожного вчителя відчути себе частиною спільноти, об’єднаної спільною метою: постійним удосконаленням викладання англійської мови».
Царик Наталія, координатор групи, учитель Старобілоуського ліцею Новобілоуської селищної ради Чернігівського району Чернігівської області. Учасники групи вчителі Новобілоуської, Іванівської, Михайло-Коцюбинської, Городнянської, Киїнської територіальних громад.
Царик Наталія: «Ми ознайомилися з принципами роботи TAG (Teacher Activity Group), визначили мету та окреслили основні правила взаємодії, з’ясували, які теми зацікавили, поділилися своїми думками, надіями, очікуваннями та враженнями від зустрічі.
Хочу щиро подякувати всім учасникам за активну участь: ви продемонстрували високий рівень зацікавленості, розуміння важливості навчання та розвитку.
Сподіваюся, що отримані знання та практичні навички
стануть у нагоді у вашій педагогічній роботі».
«22 жовтня було проведено другу зустріч нашої групи. Тема професійного обговорення: соціально-емоційне навчання (SEL) як інструмент розвитку м’яких навичок. Учителі поділились думками щодо необхідності впровадження соціально-емоційного навчання на уроках англійської мови, обговорили важливість створення позитивного освітнього середовища, визначили ефективні стратегії та активності щодо впровадження соціально-емоційного навчання на уроках».