Меню Закрити

Розпочато підвищення кваліфікації для керівників (директорів та заступників директорів) за програмою «Діяльнісний підхід у загальній середній освіті в реаліях сьогодення»

Відповідно до наказу Управління освіти і науки Чернігівської обласної державної адміністрації від 30 вересня 2024 року № 184 «Про реалізацію програми підвищення кваліфікації керівників (директорів та заступників директорів) «Діяльнісний підхід у загальній середній освіті в реаліях сьогодення» Чернігівським обласним інститутом післядипломної педагогічної освіти імені К. Д. Ушинського від жовтня 2024 року розпочато підвищення кваліфікації для керівників (директорів та заступників директорів) за програмою «Діяльнісний підхід у загальній середній освіті в реаліях сьогодення».

Форма підвищення кваліфікації: очна, дистанційна, очно-дистанційна.

Обсяг: 8 год. (0,2 кредити ЄКТС).

Напрями: розвиток загальних і професійних компетентностей відповідно до професійного стандарту за професією «Керівник (директор) закладу загальної середньої освіти» (затверджений наказом Мінекономіки України від 17.09.2021 р. № 568-21).

Мета програми: забезпечення неперервного професійного розвитку керівників закладів загальної середньої освіти з реалізації управлінського супроводу діяльнісного підходу задля сталості імплементації реформи «Нова українська школа» в умовах воєнного та повоєнного часу.

Основні завдання програми:

  • забезпечити розвиток ціннісного ставлення керівників ЗЗСО до управлінського супроводу діяльнісного підходу у початковій та базовій школі в умовах воєнного та повоєнного часу;
  • поглибити й розширити знання керівників ЗЗСО щодо сутності діяльнісного підходу, здійснення управлінського супроводу його реалізації в умовах воєнного та повоєнного часу;
  • удосконалити вміння керівників ЗЗСО здійснювати управлінський супровід діяльнісного підходу у початковій та базовій школі;
  • забезпечити розвиток загальних і професійних компетентностей керівників ЗЗСО;
  • активізувати розвиток значущих професійних якостей керівників  ЗЗСО, зокрема, агентності, психологічної стійкості, рефлексивності, мотивації до професійного самовдосконалення, самоменеджменту в умовах сьогодення.