06 листопада 2024 року відбувся обласний вебінар для директорів закладів загальної середньої освіти з теми «Модернізація змісту освіти на засадах компетентнісної парадигми розвитку в умовах упровадження нової української школи (з практики роботи Чернігівської гімназії № 31 Чернігівської міської ради)».
Анатолій Заліський, ректор Чернігівського ОІППО імені К. Д. Ушинського, відкрив вебінар, акцентуючи увагу на партнерській взаємодії Інституту з директорами закладів освіти територіальних громад області в умовах упровадження нової української школи, проходження навчання за програмами підвищення кваліфікації директорів, педагогічних працівників ЗЗСО області.
Особливості організації освітнього процесу в умовах упровадження НУШ (з практики роботи) висвітлила Вікторія Овчаренко, директор Чернігівської гімназії № 31 Чернігівської міської ради. Із 2021/2022 навчального року гімназія стала учасником всеукраїнського інноваційного проєкту «Розроблення і впровадження навчально-методичного забезпечення для закладів загальної середньої освіти в умовах реалізації Державного стандарту базової середньої освіти» (Наказ Міністерства освіти і науки України № 406 від 02.04.2021 «Про реалізацію інноваційного освітнього проекту всеукраїнського рівня за темою «Розроблення і впровадження навчально-методичного забезпечення для закладів загальної середньої освіти в умовах реалізації Державного стандарту базової середньої освіти»). На сьогодні відбувається пілотування 8-х класів.
Особливості викладання навчальних предметів/інтегрованих курсів у закладі загальної середньої освіти у 2024/2025 навчальному році (з практики роботи) презентувала Інна Красновид, заступник директора з навчально-виховної роботи Чернігівської гімназії № 31 Чернігівської міської ради, звернула увагу на складових реалізації основних принципів НУШ у роботі вчителів гімназії, формах та методах роботи на уроках.
Наталія Баришовець, методист відділу координації методичної роботи та професійного розвитку керівних кадрів, звернула увагу на ролі директора – менеджера освіти в системі управління новою українською школою на засадах компетентнісної парадигми розвитку в умовах упровадження нової української школи, співпрацю школи та громади в умовах воєнного стану в Україні.
Під час круглого столу «Співпраця школи та громади в умовах упровадження НУШ» ще раз проговорили виклики й перспективи упровадження НУШ, акцентуючи увагу на створенні ліцеїв у територіальних громадах області.
У роботі вебінару взяли участь директори закладів загальної середньої освіти територіальних громад Чернігівської області (159 осіб).
Методист Наталія Баришовець