Меню Закрити

Для фахівців(консультантів) інклюзивно-ресурсних центрів проведено психологічну майстерню “Діагностика дітей та дорослих з особливими освітніми потребами за  методикою Leiter- 3 (тест невербального інтелекту та когнітивних здібностей) та написання наративного звіту”

28 листопада 2024 року на базі Чернігівського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти імені К.Д. Ушинського ресурсним центром підтримки інклюзивної освіти проведено психологічну майстерню для фахівців(консультантів) інклюзивно-ресурсних центрів (практичних психологів) “Діагностика дітей та дорослих з особливими освітніми потребами за  методикою Leiter- 3 (тест невербального інтелекту та когнітивних здібностей) та написання наративного звіту”.

З вітальним словом до учасників заходу звернулася проректор Чернігівського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти імені К.Д. Ушинського Ірина Лисенко, канд. пед. наук.

У рамках проведення психологічної майстерні висвітлено ряд питань, зокрема:

обговорення нової  онлайн-платформи для проведення тестувань. Моніторинг використання методики Leiter- 3. (Людмила Гальонка, методист ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти);

методика Leiter- 3 (тест невербального інтелекту та когнітивних здібностей). Теоретичне підгрунтя. (Наталія Шимко, директор КУ «Бобровицький ІРЦ» Бобровицької міської ради Чернігівської області);

особливості проведення тестування за методикою Leiter- 3 (тест невербального інтелекту та когнітивних здібностей). (Тетяна Слободська, фахівець КУ «Бобровицький ІРЦ» Бобровицької міської ради Чернігівської області);

зразок написання наративного звіту по Leiter- 3 (тест невербального інтелекту та когнітивних здібностей). (Тетяна Слободська, фахівець КУ «Бобровицький ІРЦ» Бобровицької міської ради Чернігівської області).

Головною метою заходу було підвищення професійної компетентності практичних психологів у проведенні якісної діагностики дітей та дорослих з особливими освітніми потребами за допомогою міжнародно визнаної методики Leiter-3. Також значну увагу приділено вмінню складати детальні та коректні наративні звіти, які є важливою складовою індивідуальної програми розвитку (ІПР).

Важливою частиною заходу стала презентація освітньої програми в межах проекту «ДЕСАЙД» під назвою «Відновлення сприятливості інклюзивно-ресурсних центрів для забезпечення якісних послуг у громадах в умовах війни». Ця ініціатива спрямована на підвищення спроможності ІРЦ в умовах військових дій. Програма передбачає надання технічної підтримки, навчання персоналу, а також впровадження нових підходів до роботи з дітьми, які постраждали від війни. Учасники високо оцінили цей проект, вважаючи його вкрай необхідним у сучасних умовах.

У заході взяли участь 42 фахівці інклюзивно-ресурсних центрів Чернігівської області.

Людмила Гальонка,

методист РЦПІО