Меню Закрити

Реалізація проєкту «SWITLO» (Skills and Well-being In Teacher Learning Opportunities) в Чернігівській області

Протягом 23-25 лютого 2025 р. у місті Львів Британська Рада в Україні у межах проєкту SWITLO провела навчання для координаторів груп професійної майстерності «TAG: Session Design Course». Учасники курсу розробили і вдосконалили матеріали майбутніх зустрічей спільнот, теми яких відповідають інтересам і потребам вчителів.

Від Чернігівської області у заході взяла участь Павлюк Лариса, учитель Ніжинського обласного педагогічного ліцею Чернігівської обласної ради, координатор групи професійної майстерності.

28 лютого 2025 р. відбулась шоста чергова онлайн-зустріч учителів групи професійної майстерності, роботу якої координує Павлюк Лариса.

13 учителів області від вересня 2024 року щомісяця зустрічаються онлайн, щоб професійно зростати та набувати нового досвіду. У складі групи педагоги не тільки Ніжинського обласного педагогічного ліцею Чернігівської обласної ради, а й інших  закладів загальної середньої освіти: Атюшівськоі загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів імені Станіслава Ковтуна Коропської селищної ради Чернігівської області, Журавського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів ім. Г.Ф. Вороного Варвинської селищної ради Прилуцького району Чернігівської області, Комунального закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів «Варвинський ліцей № 2» Варвинської селищної ради Прилуцького району Чернігівської області, Куликівського ліцею Куликівськоі селищної ради Чернігівського району Чернігівської області, Ніжинської гімназії № 3 Ніжинської міської ради Чернігівської області, Ніжинської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 7 Ніжинської міської ради Чернігівської області, Прилуцької гімназії № 13 імені Святителя Іоасафа Бєлгородського Прилуцької міської ради Чернігівської області, Сулацькоі гімназії Носівської міської ради Чернігівської області.

Під час зустрічі вчителі поділились власним практичним досвідом створення комфортного емоційного середовища для учнів із використанням дієвих стратегій, які підтримують дітей, розвивають їхні соціальні навички, уміння розуміти один одного.

Також учасники групи обговорили як адаптувати матеріалів підручників до освітніх потреб учнів задля досягнення поставленої мети, склали місячний план дій для відповідної роботи, щоб на наступній зустрічі проаналізувати результати.

Лариса Павлюк: «Активна дискусія на важливі аспекти теми, обмін досвідом, професійні поради, дружня атмосфера роблять зустрічі продуктивними і корисними».