Меню Закрити

Проведено вебінар з оцінювання для педагогів мовно-літературної освітньої галузі

12 березня 2025 року за ініціативи Міністерства освіти і науки України в межах серії заходів щодо оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти Нової української школи в Чернігівському обласному інституті післядипломної педагогічної освіти імені К.Д. Ушинського було проведено вебінар «Оцінювання навчальних досягнень учнів 5-7 класів та 8 класів «пілотних» закладів загальної середньої освіти в мовно-літературній освітній галузі», який зібрав близько чотирьохсот представників освітянської філологічної спільноти області.

Світлана Молочко, завідувач кафедри філологічних дисциплін дисциплін та методики їх викладання, методист відділу суспільно-філологічних дисциплін Чернігівського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти імені К.Д. Ушинського, регіональний координатор мовно-літературної освітньої галузі НУШ, озвучила важливі питання нової системи оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти, акцентувавши на меті мовно-літературної освітньої галузі, календарно-тематичному плануванні, особливостях формувального і підсумкового оцінювання, групах результатів навчання, моделях оцінювання й відповідно форматі заповнення журнальної сторінки.

Було запропоновано матеріали заходів, проведених експертами освітніх реформ задля підтримки важливих процесів відновлення та реформ в Україні: Всеукраїнського вебінару «Як оцінювати учнівство 5–9 класів НУШ» (03 жовтня 2024 року; https://www.youtube.com/watch?v=FqGf82w7v0&ab_channel=MONUKRAINE),Всеукраїнського вебінару «Оцінювання результатів навчання відповідно до Державного стандарту базової середньої освіти: роз’яснення щодо окремих питань» (10 березня 2025 року;  https://search.app/hZh4d).

Підбиваючи підсумки вебінару, учасники обговорили актуальні питання в межах окресленої проблеми й озвучили перспективні шляхи подальшої співпраці.

Презентація «Особливості оцінювання в мовно-літературній освітній галузі в другому циклі базової освіти», підготовлена експертами освітніх реформ.