Меню Закрити

Реалізація проєкту «SWITLO» (Skills and Well-being In Teacher Learning Opportunities)  в Чернігівській області

25 березня 2025 року було проведено засідання групи професійної майстерності вчителів англійської мови, яку координує Антоненко Світлана, учитель Семенівського закладу загальної середньої освіти № 1 Семенівської міської ради Чернігівської області.

Антоненко Світлана: «Темою для зустрічі було визначено питання «Управління проблемною (стресовою) поведінкою». Учителі розглянули причини виникнення такої поведінки, ефективні методи її корекції. Окрім теоретичних аспектів, учасники ділилися досвідом та розглядали конкретні ситуації. Обговорювали як найкраще реагувати на потреби дітей, використовуючи мову підтримки, позитивного підкріплення та усвідомлення емоційного стану здобувачів освіти.

Наприкінці зустрічі ми виділили чотири ключові принципи управління поведінкою:

  1. Учні наслідують вашу поведінку − енергія та позитивний настрій вчителя впливають на атмосферу в класі.
  2. Потрібно розуміти мотивацію поведінки, щоб знайти ефективний підхід до її корекції.
  3. Завжди залишайте «шлях до виходу» − допомагайте учням визнати помилки без приниження.
  4. Учитель − теж учень, кожен клас дає нові можливості для навчання та вдосконалення.

Ця зустріч стала важливим кроком у розумінні та впровадженні ефективних стратегій управління поведінкою учнів. Учителі отримали практичні рекомендації, які допоможуть їм у подальшій роботі».

28 березня відбулась сьома чергова онлайн-зустріч учителів групи професійної майстерності, роботу якої координує Павлюк Лариса, учитель Ніжинського обласного педагогічного ліцею Чернігівської обласної ради.

Павлюк Лариса: «До роботи групи долучилися 14 учителів англійської мови з 9 закладів загальної середньої освіти області: Атюшівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів імені Станіслава Ковтуна Коропської селищної ради, Журавського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів ім. Г.Ф. Вороного Варвинської селищної ради Прилуцького району, Комунального закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів «Варвинський ліцей № 2» Варвинської селищної ради Прилуцького району, Куликівського ліцею Куликівськоі селищної ради Чернігівського району, Ніжинської гімназії № 3 Ніжинської міської ради, Ніжинської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 7 Ніжинської міської ради, Ніжинського обласного педагогічного ліцею Чернігівської обласної ради, Прилуцької гімназії № 13 імені Святителя Іоасафа Бєлгородського Прилуцької міської ради, Сулацькоі гімназії Носівської міської ради.

Ми розглядали питання гендерного підходу у навчанні мови. Учителі поділились власним практичним досвідом адаптації завдань підручників, обговорили гендерні стереотипи у навчальних матеріалах та обрали дієві стратегії їх подолання у плануванні уроків англійської мови. Педагоги склали відповідний план дій для роботи зі своїми учнями, щоб на наступній зустрічі поділитись результатом.

 

Можу зазначити, що учасники групи активно реалізують в класах стратегії, які ми обговорюємо на зустрічах TAG кожного місяця. Бажання зростати професійно, набувати нового досвіду дає можливість кожному учаснику групи відчувати підтримку колег у впровадженні нових ідей».