Меню Закрити

Відбулося онлайн-засідання обласної творчої групи вчителів мовно-літературної освітньої галузі

14 травня 2024 року відбулося онлайн-засідання обласної творчої групи вчителів української мови і літератури, зарубіжної літератури із теми «Оцінювання результатів навчання здобувачів освіти відповідно до вимог Державного стандарту базової середньої освіти», у якому взяли участь педагоги, які викладають у «пілотних» класах області.

Різні моделі оцінювання груп результатів навчання здобувачів освіти й відповідно заповнення журнальної сторінки (відповідно до порад експертів освітніх реформ) педагогам представила Світлана Молочко, завідувач кафедри філологічних дисциплін та методики їх викладання Чернігівського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти імені К.Д. Ушинського, регіональний координатор мовно-літературної освітньої галузі НУШ. Про механізми подолання освітніх втрат присутнім розповіла Людмила Ремидовська, методист відділу суспільно-філологічних дисциплін Чернігівського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти імені К.Д. Ушинського, продемонструвавши присутнім інтернет-ресурси, які допомагають виявити рівень освітніх втрат.

Учасники заходу обговорили підходи до формувального та підсумкового оцінювання в умовах реалізації нового Державного стандарту, поділилися досвідом, презентували авторські напрацювання та практичні інструменти для оцінювання результатів навчання учнів. Тетяна Базар, учитель української мови і літератури Ніжинської гімназії № 10 Ніжинської міської ради Чернігівської області, озвучила власний підхід до оцінювання групи результатів «Дослідження мовлення» (ГР №4), Лариса Редька і Марта Якименко, учителі Прилуцького закладу загальної середньої освіти І–ІІІ ступенів № 7 (ліцею № 7) Прилуцької міської ради Чернігівської області, продемонстрували механізми проведення комплексних підсумкових робіт на уроках української мови і літератури, інтегрованого курсу літератур.

Засідання пройшло в атмосфері професійного діалогу та взаємної підтримки. Було окреслено вектори подальшої співпраці.