Меню Закрити

ІСУО

Створення (відокремлення) нових органів управлінь освітою

При створенні (відокремлення) нового органу управління освітою та для його відображення на ІСУО необхідно надіслати ел. листа на адресу pr@nz.ua та вказати в ньому наступну інформацію:

1)Повна назва нового органу управління освіти;
2)Повна юридична адреса (обл., р-н., населений пункт, вул., індекс);
3)Контакти відповідальної особи по ІСУО (П.І.Б., контактний номер телефону, ел. адресу);
4)Відскановану копію документу про створення освітньої структури (рішення або наказ, інший документ);
5)Перелік підпорядкованих освітніх навчальних закладів: загальноосвітніх закладів (ЗНЗ) та дошкільних закладів (ДНЗ) з відповідними номерами в системі ІСУО (isuo.org);

Після направлення ел. листа буде створено новий орган управління освіти і перенесені до нього підпорядковані навчальні заклади. На ел. адресу відповідальної особи буде направлений логін і пароль для ознайомлення з системою та заповнення загальної інформації про освітню структуру на порталі ІСУО (isuo.org).

Якщо виникають питання про створення нового органу управління освіти звертайтесь за одним з цих номерів:
067-574-20-94, 095-792-72-92, e-mail: pr@nz.ua

Формування статистичного звіту 1- ПЗ (освіта),  1-ПЗ (освіта-зведена)  з 01 січня 2021 року в електронному вигляді.

Замовлення підручників для 3, 7 класів

Повідомляємо, що відповідно до листа МОН №1/9-39 від 22.01.2020 з 02.03.2020 в системі розпочинається

новий етап замовлення підручників для 3 класу, а з 06.04 має розпочатись замовлення для 7 класу.

Актуальні інструкції щодо замовлення підручників:

Замовлення підручників для 3, 7 кл. Інструкція для закладів освіти

Замовлення підручників для 3, 7 кл. Інструкція для органів управління освітою

Про проведення конкурсного відбору проектів підручників для 2 класу закладів загальної середньої освіти

На виконання листа МОН №1/9-63 від 08.02.2019 та наказу МОН № 1190 від 01.11.2018 «Про проведення конкурсного відбору проектів підручників для 2 класу закладів загальної середньої освіти» з 25 лютого 2019 року на базі ІСУО та програми КУРС: Школа починається конкурсний відбір підручників.


Пропонуємо ознайомитись з інструкціями по роботі в системі.
Інструкція для закладів освіти доступні за посиланням: https://goo.gl/KHaA87


Інформуємо, що 28 лютого 2019 року о 15-00 відбудеться всеукраїнський навчальний вебінар «Замовлення підручників у програмі КУРС: Школа» за посиланням https://goo.gl/xH1yYG

Інструктивно-методичні матеріали для здійснення вибору закладами загальної середньої освіти проектів підручників для 2 класу за фрагментами електронних версій їх оригінал-макетів з кожної назви підручників та оформлення результатів вибору

Лист-повідомлення

_________________________________________________________________________________________

Згідно наказу МОН  № 927 від 21.08.2018  закладами дошкільної освіти в системі ІСУО починається подання форми звітності 85-К.

На офіційній сторінці ПЗ «КУРС: Дошкілля» http://dnz.ekyrs.org/ua/downloads/ вже доступне оновлення з

останньою версією форми  85-к. Для подання звітності оновіть ПЗ «КУРС: Дошкілля» до версії 16 R2 та «КУРС:

Сайт для ЗДО» до версії 13 R1.

Подання форми 85-К. Інструкція для ЗДО.

Відео інструкція для ЗДО.

Прохання до органів управління освітою розповсюдити інструкцію серед підлеглих закладів дошкільної освіти.

Шановні освітяни!

На прохання користувачів до системи ІСУО була додана можливість автоматичного створення  зведеної таблиці звітності по 85-к.

Звертаємо увагу, що зведена таблиця по формам 85-к не є офіційною МОН і створюється для внутрішнього використання органами управління освітою.

Завантажти інструкцію для ОУО щодо формування зведеної форми 85-к

Матеріали обласного вебінару уповноважених працівників за складання, подання статистичної звітності в сфері дошкільної освіти та завантаження даних в ІТС «ДІСО».

_________________________________________________________________________________________________

Відповідно до листа  МОН №1/9-744 від 07 грудня  2018 року «Про окремі питання організації доставки підручників до закладів освіти в 2018 році» року на базі ІСУО та КУРС: Школи необхідно надати інформацію про стан доставки підручників для 1, 5 і 10 класів окремо.

Інформацію повинні подати ЗЗСО, ЗВО та ЗПТО які отримали підручники.

У зв’язку з численними зверненнями про відсутність в системі переліку найменувань підручників по 5 класу, замовлення за якими проводилось поза межами електронної системи, строки подання інформації будуть продовжені до 19.12.2018.

Протягом 12.12.2018 до системи буде доданий зазначений перелік. Закладам освіти для завантаження переліку запустити після 14:00 12.12.2018 програмне забезпечення за умови підключення до інтернету. Після цього навести відомості про отримання підручників з урахуванням цього переліку.

Щодо  переліку підручників та інших організаційних питань прохання звертатися до

ІМЗО (контакти на сайті IMZO.GOV.UA).

Інформація про стан доставки підручників. Інструкція для органів управління освітою.

Інформація про стан доставки підручників. Інструкція для закладів освіти.

Подання державної статистичної звітності у 2018-2019 н.р.

Згідно листа Інституту освітньої аналітики № 04-14/365 від 14.09.2018, у зв’язку із змінами державних форм статистичної звітності та для коректного узагальнення звітів на рівні органів управління освітою, закладам освіти, які у звіті ЗНЗ-1 розділ 4 зазначили розподіл учнів «За профілем навчання», необхідно переформувати та здати вищевказаний звіт повторно. Для цього потрібно оновити програмне забезпечення «КУРС: Школа» до версії
177 R2 та внести у даний розділ відповідні корективи, вказавши розподіл учнів «За профільним предметом», після чого повторно надіслати звіт ЗНЗ-1. Оновлення вже доступне на сайті EKYRS.ORG.

Органам управління освітою для уникнення вірогідних розбіжностей при формуванні зведених звітів, забезпечити внесення підпорядкованими закладами освіти відповідних змін та перевірити подані форми звітності ЗНЗ-1 щодо наявності у розділі 4 розподілу учнів «За профільним предметом».

Лист Інституту освітньої аналітики

Згідно наказу МОН № 927 від 21 серпня 2018 року, в системі ІСУО та ПЗ “КУРС: Школа” починається подання статистичної звітності за 2018-19 н.р.

Пропонуємо ознайомитись з останніми інструкціями:

Інструкція для закладів освіти

Інструкція для органів управління освітою

Методичні рекомендації щодо заповнення форми звітності № ЗНЗ-1

Прохання до органів управління освітою розповсюдити шкільні інструкції серед підлеглих закладів  освіти.

Замовлення підручників для 5, 10 класу, здача обов’язкової державної статистичної звітності у 2018-2019 н.р.

Відповідно до наказу МОН №801 від 24 липня 2018 року «Про проведення додаткового конкурсного відбору проектів підручників для 5 та 10 класів закладів загальної середньої освіти” та листа МОН №1/9-511 від 29.08.2018 року “Про забезпечення виконання наказу МОН №801 від 24 липня 2018 року” з 04 вересня 2018 року на базі ІСУО та КУРС: Школи починається додатковий конкурсний відбір підручників.

Пропонуємо ознайомитись з інструкціями по роботі в системі.
Конкурсний відбір підручників. Додатковий вибір. Інструкція для органів управління освітою.

Конкурсний відбір підручників. Додатковий вибір. Інструкція для закладів освіти.

Повідомляємо, що у зв’язку з нещодавнім затвердженням НОВИХ форм статистичної звітності, на даний момент до інформаційної системи управління освітою «ІСУО» вносяться відповідні корективи та налаштування.

Враховуючи зазначене, інформуємо, що система буде готова до прийому нових форм статистичної звітності в електронному вигляді з 10 вересня.

—————————————————————————————————————————————————–

У зв’язку з підготовкою до нового 2018/2019 навчального року, повідомляємо, що для успішного та вчасного проведення замовлення підручників для 5, 10 класу відповідно наказу МОН № 801 від 24.07.2018 року та здачі обов’язкової державної статистичної звітності, закладам  освіти та органам управління освітою необхідно підготувати програмне забезпечення «КУРС: Школа» та «ІСУО» до роботи.

Інструкція для ЗЗСО

Інструкція для ОУО

——————————————————————————————————————————————————————-

Інформуємо, що починаючи з 23 липня 2018 року на порталі «ІСУО» в тестовому режимі починає працювати модуль “Облік дітей шкільного віку”. Він розроблений на виконання постанови Кабінету Міністрів України  від 13 вересня 2017 р. № 684 «Про затвердження Порядку ведення обліку дітей шкільного віку та учнів»  і дозволяє органам управління освітою вести реєстр дітей шкільного віку та учнів, отримуючи дані з різних джерел (баз даних закладів освіти, органів реєстрації місця проживання, органів піклування, нац. поліцї, тощо)  з метою забезпечення права дітей на освіту.

Ваші пропозиції та зауваження щодо роботи модулю надсилайте на електронну пошту pr@nz.ua. Ми вдячні Вам за спільну працю над покращенням електронних сервісів для освітян!

«Інструктивно-методичні матеріали по обліку дітей шкільного віку для закладів освіти»
«Інструктивно-методичні матеріали по обліку дітей шкільного віку для органу управління освітою»

Замовлення закладами освіти підручників для 5 та 10 класів

Відповідно до листа  МОН №1/9-376 від 05 червня 2018 року «Про замовлення закладами освіти підручників для 5 та 10 класів» з 06 червня 2018 року на базі ІСУО та КУРС: Школи починається замовлення підручників.

Пропонуємо ознайомитись з інструкціями по роботі в системі.

Конкурсний вибір підручників для 2 етап. Інструкція для органів управління освітою.

Конкурсний вибір підручників. 2 етап. Інструкція для закладів освіти.

УВАГА!

Повідомляємо, що 07.06.2018 року о 15:00 відбудеться  вебінар на тему:
“Конкурсний відбір підручників для 5 та 10 класу”
Посилання на канал

Посилання на вебінар

Конкурсний вибір підручників для 1 класу

Згідно наказу МОН № 487 від 17.05.2018 були подовжені терміни конкурсного вибору підручників 1 класу.
Заклади освіти можуть подавати форми вибору до 23.05.2018 (включно).
Органи управління освітою мають створити узагальнені форми до  24.05.2018 (включно).
Відмітка “про завершення вибору підручників” буде відображена до 24.05.2018 (включно).

Згідно з листом МОН 1/9-278 від 07.05.2018, на базі системи ІСУО та КУРС: Школи починається конкурсний вибір підручників для 1 класу.

Повідомляємо, що 18.05.2018 о 15:00 відбувся вебінар на тему: “Конкурсний вибір підручників для 1 класу”

Посилання на вебінар

Посилання на канал

Завантажити інструкцію для закладів освіти:

Посилання на інструкцію для закладів освіти

Посилання на інструкцію для органів управління освітою

На виконання листа МОН №1/9-297 від 14.05.2018 додаємо:

Інструктивно-методичні матеріали “Бюджетування”

Для відповідальних у відділах, управліннях освіти, за узагальнення у ЗПТО і ЗВО.

Програма накладання ЕЦП, інструкція зі створення узагальненої форми і накладання ЕЦП доступні  у розділі “Підручники”!

На сайті cg.isuo.org перевірити інформацію про заклади щодо класів, в розрізі яких відбувається вибір підручників.

Детальна інструкція Посилання на інструкцію для органів управління освітою

Шановні колеги!

Повідомляємо, що 02 травня 2018 р. у осіб, відповідальних за «Конкурсний вибір підручників» в місцевих органах управління освітою, з’явилася відмітка «Я, уповноважена особа засвідчую, що вибір підручників закладами освіти завершено». Заповнення відповідальним цієї відмітки закриває можливість навчальним закладам завантажувати свої замовлення на підручники та дає змогу до 3 травня 2018 р.  сформувати узагальнене замовлення з накладанням  електронного цифрового підпису (ЕЦП).

Після формування зведеного замовлення видалити його буде неможливо. Додаткові інструкції по формуванні зведеного замовлення та накладання ЕЦП будуть направлені окремо.

Заклади освіти мають змогу завантажувати свої замовлення до моменту, поки уповноважена особа не поставила відповідну відмітку. Після виставлення відмітки заклади освіти більше не зможуть завантажити своє замовлення!

Шановні користувачі, якщо у Вас виникають труднощі при замовленні підручників, будь ласка, ознайомтесь з цією інструкцією:

Конкурсний вибір підручників. Розповсюджені питання закладів освіти.

Переглянути минулі вебінари на тему: “Конкурсний відбір підручників для 5 та 10 класу”

Посилання на канал

Відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України №176 від 21 лютого 2018 року «Про проведення конкурсного відбору проектів підручників для 5 та 10 класів закладів загальної середньої освіти» та листа №1/9-222 від 11 квітня 2018 року «Про забезпечення виконання наказу Міністерства освіти і науки України №176 від 21 лютого 2018 року» з 16 квітня 2018 року на базі ІСУО та КУРС: Школи починається впровадження системи конкурсного вибору підручників.

Пропонуємо ознайомитись з інструкціями по роботі в системі.
Посилання на інструкцію для закладів освіти

Посилання на інструкцію для органів управління освітою

Відео інструкція “Встановлення КУРС: Школа та КУРС: Сайт ЗПТО та ЗВО”

Відео інструкція “Замовлення підручників в програмі КУРС: Школа”

Інструкції з встановлення та налаштування програм “Курс:Школа”, “Курс:Сайт”

Номер навчального закладу у системі ІСУО можна подивитися на сайті cg.isuo.org

Завантаження замовлень в систему почалося з 23 квітня, тому закладам, які відправили замовлення до 23 квітня,

потрібно буде відправити замовлення повторно з 23 квітня.

Функціонування Державної інформаційної системи освіти в області  (ІТС ДІСО)

Щодо наказу Міністерства освіти і науки України  № 1054 від 31.08.2016 року інформуємо, що статистична звітність по навчальному закладу буде передана в автоматизованому режимі після перевірки та обробки уповноваженим працівником вищого органу  управління освітою через «Інформаційну систему управління освітою»(сайт www.isuo.org) до Інформаційно-телекомунікаційної системи  «Державна інформаційна система освіти» ІТС «ДІСО»(сайт www.diso.gov.ua).

Про проведення конкурсного відбору проектів підручників для 5 та 10 класів закладів загальної середньої освіти

Відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України №176 від 21 лютого 2018 року «Про проведення конкурсного відбору проектів підручників для 5 та 10 класів закладів загальної середньої освіти» та листа №1/9-222 від 11 квітня 2018 року «Про забезпечення виконання наказу Міністерства освіти і науки України №176 від 21 лютого 2018 року» з 16 квітня 2018 року на базі ІСУО та КУРС: Школи починається впровадження системи конкурсного відбору підручників.

Пропонуємо ознайомитись з оновленими інструкціями по роботі в системі.
Посилання на інструкцію для закладів освіти
Посилання на інструкцію для органів управління освітою

Для створення на порталі isuo.org облікового запису відповідального за конкурсний відбір підручників у відділах, управліннях освіти потрібно звертатися до обласного куратора з впровадження ІСУО Літоша Ю.М. за e-mail litosh74@gmail.com, тел. 096-1766317, 063-6309413.

Збір даних до ІТС ДІСО у 2017-2018 навчальному році

Наказ МОН України від 14.07.2017 № 1068 “Про збір даних до інформаційно-телекомунікаційної системи «Державна інформаційна система освіти» у 2017/2018 н.р.”

Наказ Управління освіти і науки Чернігівської обласної державної адміністрації від 23.08.2017 № 314 “Про збір даних до інформаційно-телекомунікаційної системи “Державна інформаційна система освіти” у 2017-2018 навчальному році”.

Створення (відокремлення) нових органів управління освітою на порталі «ІСУО» (www.isuo.org)

Звітність в 2017 році. Процедура отримання ЕЦП (електронний цифровий підпис)

Підготовка та здача статистичної звітності 2017/2018 н.р. районними та міськими органами управління освітою.

Інструкція для районних та міських органів управління освітою.

Записи вебінарів щодо роботи із системою ІСУО та програмою КУРС ШКОЛА можна подивитися за адресою:

Наказ Управління освіти і науки Чернігівської облдержадміністрації Про впровадження інформаційно-телекомунікаційної системи «Державна інформаційна система освіти» (ІТС «ДІСО») в області у 2016-2017 навчальному році

Процедура впровадження проекту «КУРС: Школа»в загальноосвітньому навчальному закладі

Процедура впровадження проекту «Курс: Освіта» в територіальному органі управління освітою

Створення звітів ЗНЗ-1 (презентація)

Про затвердження форм звітності з питань загальної середньої освіти та інструкцій щодо їх заповнення

Інструкція по користуванню порталом ІСУО

Додаткові матеріали (презентація)

Шаблон заявки для отримання ліцензійних ключів для програми КУРС:Школа для ЗНЗ

Середній рівень: відділи освіти райдержадміністрацій, управління освіти міських рад, районні (міські) методичні кабінети, науково-методичні центри.

Для начальника відділу, управління освітою.

1. Призначити відповідальну особу (куратора) за впровадження проекту та виконання наказу.

2. Підписати договори з підрядником.

3. Проконтролювати створення інформаційної системи управління освітою району, міста на порталі https://cg.isuo.org/.

З питань підписання договорів можна звертатися за телефонами або за електронною поштою:

067-574-20-94
095-792-72-92

ООО “Нові знання”

61001, Украина, г. Харьков, пр. Гагарина, 1.

e-mail: pr@nz.ua

Для відповідальної особи (куратора):

1. Проконтролювати признаячення в школах відповідальних осіб (кураторів) за впровадження проекту та виконання наказу.

2. Отримати логін та пароль для сайту https://isuo.org/ у обласного куратора та заповнити інформацію про район.

3. На сайті https://cg.isuo.org/ зайти на свій район у розділі “Інформація” та завантажити “Завантажити шаблон заявки на отримання ключів для ЗНЗ”.

4. Зібрати ідентифікатори та інформацію щодо кількості працівників, учнів, приміщень по своєму району у кураторів шкіл та надіслати у відділ технічного впровадження за адресою info@ekyrs.org (для отримання ліцензійних ключів).

5. Кураторам шкіл видати ключі для програми “КУРС: Школа” та логін і пароль на портал https://isuo.org/.

6. За допомогою вкладки “Контроль” на порталі https://isuo.org/ систематично контролювати процес створення школами інформаційної системи управління освітою району, міста.

З питань технічного впровадження можна звертатися за телефонами та за електронною поштою:

044-247-07-88 (Киев)

057-777-02-77 (Харьков)

093-764-57-88

097-67-87-650

050-203-44-65; 050-401-82-99

e-mail: info@ekyrs.org

 

Базовий рівень: загальноосвітні навчальні заклади.

Для керівника ЗНЗ.

1. Наказом призначити відповідальну особу за впровадження проекту.

2. Контролювати створення бази даних на порталі  https://isuo.org/, отримавши логін та пароль у районного куратора.

Для відповідальної особи (куратора) ЗНЗ.

1. Обрати комп’ютер або комп’ютери, на якому будуть встановлені програма “КУРС:Школа” – єдина база даних навчального закладу і програма “КУРС: Сайт”.

2. Завантажити інсталятори програми “КУРС: Школа” і служби передачі даних “КУРС:Сайт” з сайту http://ekyrs.org/, пункт меню “Завантажити”. На компютері запустити завантажений файл «kyrs_ setup.exe» та встановити програму «КУРС: Школа».  Після цього  запустити «KyrsSiteSvc_ setup.exe» та встановити програму «КУРС: Сайт» згідно навчального посібника «§1 Встановлення програм».

Всі параграфи посібника також можна отримати з сайту http://ekyrs.org/, пункт меню «Завантажити».

Якщо немає доступ до мережі Інтернет, отримати інсталятори програм та навчальний посібник можна у районного куратора проекту.

3. Запустити програму «КУРС: Школа» та уважно заповнити форму «Первинні дані про школу» (обов’язково вказати коротку назву та ступені школи). У подальшому, ця інформація буде імпортуватися у шкільні звіти та передаватися на портал ІСУО  https://isuo.org/ та до ЄДЕБО (Єдиної державної електронної бази з питань освіти).

Без ліцензійного ключа з програмою можна працювати ЗО календарних днів після встановлення.

Важливо: дані, що вводяться в програму, зберігаються і після введення ключа.

4. Під час запуску програми «КУРС: Школа» у Вас з’явиться вікно реєстрації, де буде вказаний ідентифікатор. Детально описано в навчальному посібнику «§ 1 Встановлення програм ».

Для отримання ліцензійного ключа, необхідно районному куратору надіслати електронного листа та вказати у ньому:

Повну назву та повну адресу навчального закладу:

Ідентифікатор комп’ютера (який знаходиться в програмі «КУРС: Школа»);

Кількість учнів, персоналу (загалом) та приміщень у закладі:

П.І.Б та контактні дані закріпленого виконавця у школі.

Після отримання ліцензійного ключа, потрібно ввести його у вікно реєстрації та натиснути кнопку «застосувати ключ».

5. Розпочати роботу з програмою «КУРС: Школа»:

–  в пункті меню «Сервіс» – «Очистка бази», очистити тестову базу даних;

–  в пункті меню «Списки» – «Довідники», відредагувати «Довідники», як описано в навчальному посібнику «§2 Базові налаштування».

Під час роботи з програмою, звертайте увагу на файли інструкції «Посібник з експлуатації» та «Посібник з встановлення та налаштування», розміщені у папці КУРС на диску С:\.

Після того, як тестова база очищена, необхідно завантажити первинні дані Вашої школи на портал ІСУО. Для цього зайдіть в програму «КУРС: Сайт», яка знаходиться в панелі задач (правий нижній кут) або запустіть ярлик «КУРС: Сайт», якщо програма ще не запущена. Для завантаження даних на портал, необхідно в програмі «КУРС: Сайт» натиснути «Загрузить изменения» та зачекати коли закінчиться завантаження. Після цього зайти на сайт https://isuo.org/ та перевірити чи з’явились первинні дані по Вашій школі в ІСУО.

6. Перейти до внесення даних, як зазначено в навчальному посібнику «§3 Внесення даних школи».

–  внести дані про приміщення, вказавши: назву, площу, тип;

–  створити облікові картки вчителів та технічного персоналу, заповнивши : П.І.Б., дату народження, стать, посаду, пед. кваліфікацію, стаж роботи;

–  внести дані про класи, вказавши: паралель, літеру, профіль, мову навчання;

–  внести в базу облікові картки учнів, заповнивши: П.І.Б., дату народження, стать, паралель і № алфавітки;

Єдина база даних Вашої школи створена!

Ще раз завантажте внесені данні у ІСУО за допомогою програми «КУРС:Сайт».

7. В програмі «КУРС: Школа» перейти на вкладку «Навантаження/ Навчальний план». Згідно навчального плану, створити навантаження, які необхідні для створення розкладу в ЗНЗ. Після складання навчального плану, можна перейти у вкладку «Розклад» та створити власний розклад (сервіс працює у ручному, напівавтоматичному або автоматичному режимі), докладно описано в навчальному посібнику «§4 Створення розкладу».

8. Для контролю повноти та достовірності внесених даних, обов’язково створення статистичних звітів ЗНЗ-1, 77-РВК, 83-РВК в автоматичному режимі. Формування та відправлення звітів на портал докладно описано в навчальному посібнику « § 5 Формування та відправка звітів».

Всі питання Ви можете вирішити за телефонами;

057-777-02-77

097-67-87-650

050-203-44-65;

e-mail: info@ekyrs.org

Обласний куратор впровадження ІСУО

Літош Юрій Миколайович

Старший викладач кафедри інформатики та інформаційно-комунікаційних технологій в освіті

Моб. 096-1766317, 063-6309413

E-mail: litosh74@gmail.com