Меню Закрити

Моніторингове дослідження стану сформованості читацької та математичної компетентностей випускників початкової школи

З метою виконання рішення колегії Міністерства освіти і науки України №9/1-20 від 21 вересня 2020 року «Про особливості проведення та деякі результати міжнародного дослідження якості освіти PISA і загальнодержавного моніторингового дослідження якості початкової освіти» у 2021 році заплановане проведення основного етапу другого циклу загальнодержавного моніторингового дослідження якості початкової освіти “Стан сформованості читацької та математичної компетентності випускників початкової школи закладів загальної середньої освіти”.

Основний етап другого циклу моніторингового дослідження мав відбутися у квітні-травні 2020 року, однак через пандемію COVID-19 терміни його проведення були зміщені на один рік.

У 2021 році потенційними учасниками моніторингового дослідження залишаються ті заклади освіти, що були вибрані для участі в цьому дослідженні:

  1. “Редьківський навчально-виховний комплекс “Загальноосвітній навчальний заклад – дошкільний навчальний заклад ” Чернігівської районної ради Чернігівської області”.
  2. Батуринська загальноосвітня школа I-III ступенів ім. Григора Орлика Батуринської міської ради Бахмацького району Чернігівської області.
  3. Горбачівський заклад загальної середньої освіти Бобровицької міської ради Бобровицького району Чернігівської області.
  4. Карпилівський заклад загальної середньої освіти I-III ступенів Деснянської селищної ради Чернігівської області.
  5. Красилівська загальноосвітня школа I-III ступенів Бахмацької районної ради Чернігівської області.
  6. Кукшинська загальноосвітня школа I-III ступенів Ніжинської районної ради Чернігівської області.
  7. Великокошелівська загальноосвітня школа I-III ступенів Ніжинської районної ради Чернігівської області
  8. Менський опорний заклад загальної середньої освіти I-III ступенів ім. Т.Г.Шевченка Менської міської ради Менського району Чернігівської області.
  9. Сосницька гімназія ім. О. П. Довженка Сосницької селищної ради Чернігівської області.
  10. Стахорщинська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів Новгород-Сіверської районної ради Чернігівської області.
  11. Товкачівська загальноосвітня школа I-III ступенів Малодівицької селищної ради Прилуцького району Чернігівської області.
  12. Тростянецька загальноосвітня школа I-III ступенів Ічнянської районної ради Чернігівської області.
  13. Чернігівська загальноосвітня школа I-II ступенів № 23 Чернігівської міської ради Чернігівської області.

За результатами проведення моніторингового дослідження не передбачено визначення та оприлюднення будь-яких показників щодо окремого учня, закладу освіти чи регіону, однак отримані дані дозволять напрацювати якісний інструментарій для вимірювання читацької та математичної компетентностей випускників початкової школи.