Меню Закрити

Переможці «Учитель року – 2022»

Номінація «Основи правознавства»

Прізвище, ім’я, по батькові: Білодід Аліна Володимирівна

Педагогічне кредо: «Вчитися самій, навчаючи інших»

Навчальний заклад, рік закінчення: Чернігівський державний педагогічний інститут імені Тараса Григоровича Шевченка, 1993 рік

Місце роботи: Ічнянський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів № 4 Ічнянської міської ради

Стаж роботи (педагогічний): 30 років

Кваліфікаційна категорія, звання: спеціаліст вищої категорії, звання «старший учитель»

Проблема, над якою працює: «Застосування сучасних новітніх технологій в процесі викладання правознавства»

Аліна Володимирівна Білодід володіє ґрунтовною професійною майстерністю, педагогічною культурою, високим інтелектуальним потенціалом. У своїй діяльності керується законодавчими та правовими документами в галузі освіти. Знання основ дитячої психології дозволяє знаходити підхід до кожної дитини, створювати в класі сприятливий психологічний клімат, атмосферу невимушеного спілкування.

Уроки Білодід А.В. проводить на високому методичному рівні. Вони характеризуються науковістю і доступністю викладу навчального матеріалу, належною мотивацією навчально-пізнавальної діяльності школярів на різних етапах уроку, впровадженням інноваційних технологій, чіткістю, логічністю і вираженою впорядкованістю структури уроку, проведенням їх в оптимальному темпі та з раціональним використанням часу. На уроках Аліни Володимирівни панує атмосфера співпраці та взаєморозуміння, зацікавленості та небайдужості до матеріалу, спільного пошуку вирішення навчальних проблем.

Успішно впроваджує в практику роботи інноваційні методи навчання, використовуючи веб-квести, блог-тести, аудіовізуальний метод навчання, «дерево рішень», дискусію із запрошеним фахівцем правоохоронних органів та органів місцевого самоврядування, практикує проведення практичних занять на базі районного суду та відділення поліції.

Велику увагу приділяє роботі з обдарованими та здібними здобувачами освіти. Учні Білодід А.В. – переможці ІІ та учасники ІІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з правознавства, пишуть дослідницькі роботи при ОКПНЗ «Чернігівська Мала академія наук учнівської молоді», активні учасники та переможці Всеукраїнського інтерактивного конкурсу юних суспільствознавців «Кришталева сова».

Вона є членом журі обласного етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з правознавства (2018-2019н.р., 2019-2020н.р.)

Аліна Володимирівна активно займається самоосвітою, бере участь у вебінарах різних рівнів, вдосконалює свій професійний рівень на онлайн-платформах «Академія Class time», «EdEra», співпрацює з Чернігівським громадським комітетом захисту прав людини.

Білодід А.В. –  порядний, чесний, толерантний, сучасний  педагог.

Номінація «Мистецтво»

Прізвище, ім’я, по батькові: Маричевська Юлія Ігорівна

Педагогічне кредо: «В очах дитячих твориться майбутнє»

Навчальний заклад, рік закінчення: Ніжинський державний  університет імені Миколи Гоголя, 2018 рік

Місце роботи: Прилуцька загальноосвітня школа I-III ступенів №14  Прилуцької  міської ради    Чернігівської області

Стаж роботи (педагогічний): 4 роки

Кваліфікаційна категорія, звання: спеціаліст

Проблема, над якою працює: «Формування ціннісно-смислових орієнтацій учнів засобами музичного мистецтва».

Маричевська Юлія Ігорівна – молодий та перспективний спеціаліст, що має високий рівень професіоналізму.  На своїх уроках залучає учнів до активної та творчої роботи засобами музично-естетичного виховання, спонукає учнів до активного діалогу та навчає відстоювати власну позицію. Активно використовує сучасні інноваційні освітні технології: інформаційно-комунікаційні та інтерактивні. Такий підхід на уроках музичного мистецтва забезпечує  творчу атмосферу, де кожен може проявити себе.

Під час дистанційного навчання Юлія Ігорівна використовує всі можливості платформи Google-Диск, наповнюючи кожен урок цікавими презентаціями та майстерно підібраним музичним матеріалом, що забезпечує високу пізнавальну активність учнів. Активно використовує Google-додатки: форми для проведення підсумкового тестування, текстові документи та презентації.

Плідно працює з обдарованою молоддю.  Маричевська Ю. І.  випробувала себе у ролі керівника при написанні її ученицею науково-дослідницької  роботи в рамках Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН України (ІІ місце, І етап). ЇЇ учні неодноразово брали участь у міському конкурсі патріотичної пісні пам’яті С. Г. Шовкуна.

Працюючи з хоровими колективами, Юлія Ігорівна брала участь в обласному конкурсі ім. Л. Боднарука «Свято хору» та мала  добрі результати :

ІІ місце – хор молодших класів (2018 рік) ;

ІІІ місце – хор молодших класів (2019 рік);

ІІІ місце – хор старших класів (2019 рік).

Педагог постійно підвищує свою фахову майстерність на різноманітних онлайн-платформах.

Номінація «Біологія»

Прізвище, ім’я, по батькові: Ковеза Лілія Іванівна.

Педагогічне кредо: «Мало знати- потрібно використовувати, Мало бажати- потрібно робити».

Навчальний заклад, рік закінчення: Національний університет «Чернігівський колегіум»  імені Т.Г.Шевченка , 2019

Місце роботи: Хмільницький ЗЗСО І-ІІІ ступенів  Новобілоуської сільської ради  Чернігівського району Чернігівської області

Стаж роботи (педагогічний): 6 років

Кваліфікаційна категорія, звання: спеціаліст другої категорії

Проблема, над якою працює: «Формування інформаційної та комунікативної компетентностей учнів на уроках біології в умовах спільного використання інтерактивних технологій та ІКТ».

Лілія Іванівна Ковеза – висококваліфікований творчий спеціаліст, що має ґрунтовні знання з біології, досконало володіє методикою викладання предмету. Навчання будує на активній взаємодії учнів та вчителя, протягом уроку підтримує інтерес учнів до навчання, використовує інноваційні технології та інтерактивні методи, враховує особливості вікової психології. Під час проведення уроків уміло застосовує інформаційно-комунікаційні технології, що дає змогу активно впроваджувати методи інтенсивного навчання, значно підвищувати ефективність уроків та поліпшувати якість знань, формувати аналітичні здібності учнів. На її уроках панує творча, доброзичлива атмосфера, учні беруть активну участь в освітньому процесі.

Лілія Іванівна досконало володіє можливостями Google-додатків,  майстерно використовує можливості інтернет-платформ Padlet, Google Classroom, Learning Apps. В умовах дистанційного та змішаного навчання проводить уроки за допомогою Google Meet та Zoom.

Учитель активно займається самоосвітою, бере участь у вебінарах різних рівнів, вдосконалює свій професійний рівень на онлайн-платформах «Prometheus»,  освітньому проекті «На Урок», «Всеосвіта».

І як результат використання інноваційних технологій, методів, прийомів та форм навчання – призові місця учнів у Всеукраїнських учнівських олімпіадах у очних та дистанційних форматах. конкурсах (до Всесвітнього дня екомаркування).

Номінація «Інформатика»

Прізвище, ім’я, по батькові: Хрол Наталія Петрівна

Педагогічне кредо: «Учителювання – це постійне навчання!»

Навчальний заклад, рік закінчення: Чернігівський національний педагогічний університет ім. Т.Г. Шевченка, 2000 рік

Місце роботи: Чернігівська загальноосвітня спеціалізована школа I-III ступенів фізико-математичного профілю № 12 Чернігівської міської ради Чернігівської області

Стаж роботи (педагогічний): 21 рік

Кваліфікаційна категорія, звання: спеціаліст вищої категорії, учитель-методист

Проблема, над якою працює: «Розвиток творчого мислення учнів засобами програмування»

Наталія Петрівна Хрол – висококваліфікований творчий спеціаліст, що має ґрунтовні знання з інформатики, досконало володіє ефективними формами і методами педагогічної діяльності. Навчання будує на активній взаємодії учнів та вчителя, упродовж уроку підтримує інтерес до навчання, використовує інноваційні технології та інтерактивні методи, враховує особливості вікової психології. На її уроках панує творча, доброзичлива атмосфера, учні беруть активну участь в освітньому процесі та олімпіадному русі. Під час проведення уроків уміло застосовує сучасні педагогічні технології, що дає змогу активно впроваджувати методи інтенсивного навчання, значно підвищувати ефективність уроків та поліпшувати якість знань, формувати творчі здібності учнів, вміло поєднує колективні та індивідуальні форми роботи. Вивчає і впроваджує сучасні технології та методики навчання і виховання учнів.

Результатами напрацювань учителя є переможці олімпіад з інформатики та інформаційних технологій ІІ, ІІІ та ІV етапів серед учнів старших класів, І та ІІ етапів Всеукраїнської студентської олімпіади ACM/ICPC, обласного турніру «Супер кодер», конкурсів комп’ютерної творчості міського, обласного та державного рівнів, відкритого чемпіонату Харкова зі спортивного програмування, Всеукраїнської командної олімпіади з програмування.

Наталія Петрівна є постійним членом журі міських та обласних предметних олімпіад, проводить заняття  в рамках підготовки здобувачів освіти ЗЗСО міста та області (обласної команди) до участі в IV етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади з інформатики. Учитель проводить роботу з пропагування передового педагогічного досвіду як на міському, так і на обласному рівнях, ділиться досвідом зі слухачами обласних курсів підвищення кваліфікації.

Є керівником групи творчих вчителів по створенню та організації роботи сайту школи, тьютором обласної Інтернет-школи для обдарованих школярів «Юний програміст», керівником гуртка робототехніки.

Наталія Петрівна досконало володіє можливостями Google-додатків,  майстерно використовує можливості інтернет-платформ Classtime, Google Classroom, Learning Apps, Quizizz. В умовах дистанційного та змішаного навчання проводить уроки за допомогою Google Meet, активно використовує можливості технології  випереджаючого навчання.

Хрол Н.П. – неодноразовий призер професійних конкурсів: фіналіст Всеукраїнського конкурсу для педагогічних працівників з нагоди відзначення Всесвітнього Дня екологічного маркування (World Ecolabel Day) (листопад-грудень 2020 р.), отримала диплом ІІ ступеня у фіналі Всеукраїнського бізнес-турніру «Стратегія фірми 2021», 1 місце в обласному конкурсі «Учитель року 2022» в номінаціїї інформатика.

Як творчий вчитель постійно бере участь у різноманітних освітянських заходах,зокрема, у І Всеукраїнському форумі інформатиків, 37 міжнародному фестивалі арт-терапії «ART-PRAKTIK» тощо.

Наталія Петрівна активно займається самоосвітою, бере участь у вебінарах різних рівнів, навчалася за програмою тренерів-педагогів «Нова українська школа: перехід на наступний рівень», вдосконалює свій професійний рівень на онлайн-платформах «Prometheus», «EdEra», «Сoursera».

Активно проводить профорієнтаційну роботу серед учнів 10-11 класів, співпрацює з Чернігівським ІТ-кластером Chernihiv.IT.

Наталія Петрівна Хрол – яскравий і креативний представник покоління спільноти вчителів інформатики.