Меню Закрити

Переможці «Учитель року -2023»

Номінація « Основи здоров’я»

Прізвище, ім’я, по батькові: Чмигальова Альбіна Салімівна

Педагогічне кредо: «Освічена молодь – успішне майбутнє України»

Навчальний заклад, рік закінчення:

Глухівський державний педагогічний університет імені О. Довженка, 2009 рік

Місце роботи: Новгород-Сіверський ліцей №1 Новгород-Сіверської міської ради Чернігівської області

Стаж роботи (педагогічний):  9 років

Кваліфікаційна категорія, звання: спеціаліст ІІ категорії

Проблема, над якою працює: «Формування ключових компетентностей здорового способу життя, добробуту та безпечної поведінки у повсякденні через освіту на основі розвитку життєвих навичок»

Чмигальова Альбіна Салімівна має високий рівень фахової підготовки. У повсякденній роботі уміло використовує методи компетентнісно зорієнтованого підходу до організації освітнього процесу, володіє технологіями творчої педагогічної діяльності з урахуванням особливостей навчального матеріалу і здібностей учнів. На уроках застосовує методи і прийоми, які сприяють повному задоволенню й розвитку пізнавальних можливостей дітей. У процесі виконання творчих завдань створює емоційну, доброзичливу атмосферу, враховує інтереси учнів, їх потреби, можливості; вміє стимулювати пізнавальну активність учнів, викликати у них зацікавленість виучуваним матеріалом; мотивує кожного школяра до дослідницької активності, поглиблює інтерес здобувачів освіти до творчої діяльності. Влучно використовує інтерактивні методи навчання, які дають змогу створювати таке освітнє середовище, в якому теорія і практика засвоюються одночасно. Уміє лаконічно, образно й виразно подати навчальний матеріал. Уроки завжди цікаві, добре продумані, насичені, із вдало підібраною наочністю та дидактичним матеріалом. Ефективно застосовує різноманітні презентації, інтерактивні та мультимедійні програми.

Якість успішності учнів, яких навчає Альбіна Салімівна, становить 100%. Учитель та її вихованці беруть активну участь у позакласній роботі. Її учні є переможцями Всеукраїнського конкурсу «Безпека на дорозі», організованого на платформі «Всеосвіта». У 2022 році її учень, який здобуває освіту в інклюзивному класі, посів друге місце на Всеукраїнському конкурсі «Я дитина! Я малюю».

Педагог добре знає індивідуальні особливості учнів класу і враховує їх у роботі. Виховує в учнів повагу до батьків, учителів, старших людей, шанобливе ставлення до звичаїв та традицій українського народу. Дотримується педагогічної етики, поважає гідність учнів та їх батьків.

Альбіна Салімівна постійно працює над підвищенням фахового рівня, бере участь у роботі педрад, на засіданнях методичного об`єднання вчителів природничого циклу виступає з презентаціями, дає майстер-класи. Вивчає перспективний педагогічний досвід і застосовує його в освітньому процесі.

Активна у громадському житті гімназії, користується авторитетом серед учнів, батьків і колективу.

Номінація «Фізична культура»

Прізвище, ім’я, по батькові: Бондаревський Ярослав Васильович

Педагогічне кредо: Фізична активність – найкращі ліки!

Навчальний заклад, рік закінчення: Харківський національний університет внутрішніх справ, 2013 р.; Національний університет фізичного виховання і спорту України, 2017 р.

Місце роботи: Сновський ліцей № 1 Сновської міської ради Корюківського району Чернігівської області.

Стаж роботи (педагогічний): 7 років

Кваліфікаційна категорія, звання: спеціаліст другої категорії

Проблема, над якою працює: «Виховання у здобувачів освіти різних вікових категорій та ступеню фізичної підготовки стійкого бажання до занять фізичною культурою та підвищення мотивації до ведення здорового та фізично активного способу життя».

Бондаревський Ярослав Васильович має повну вищу освіту за спеціальностями «Фізична реабілітація» та «Правознавство». Працює вчителем фізичної культури та правознавства, також є керівник гуртка «Сокіл-Джура».

Ярослав Васильович постійно вдосконалює свій професійний рівень, використовує диференційований та індивідуальний підхід до учнів, володіє сучасними освітніми технологіями, методичними прийомами, педагогічними засобами, різними формами позаурочної роботи та їх якісним застосуванням, використовує інноваційні технології під час проведення уроків.

Основні прийоми і засоби, які використовує учитель на уроках та заняттях гуртка, спрямовані на активізацію творчої діяльності здобувачів освіти, створення емоційного комфорту на заняттях. Він пробуджує в дітей бажання творчо мислити, дає їм можливість виявити самостійність. Вчитель прагне, щоб заняття дітям приносили моральне задоволення, намагається відразу включити кожну дитину у роботу, завжди шукає шляхи, щоб викликати у дітей живий інтерес до виконання завдань.

 Ярослав Васильович забезпечує досить високу результативність своєї діяльності. У 2017 р. брав участь у підготовці шкільної команди туристів-краєзнавців до Всеукраїнського етапу змагань, у 2018 та 2019 роках – до обласного етапу. Готував команду на районні етапи змагань військово-патріотичної гри «Сокіл» («Джура»), у 2021 та 2022 роках брав участь у конкурсі відеоробіт Чернігівського РТЦК та СП до Дня Захисника України.

Переможець першого етапу Всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2023» в номінації «Фізична культура».

 Дотримується педагогічної етики, поважає гідність учнів, формує навички здорового способу життя. Організовує цікаві позакласні виховні заходи.

Учитель вивчає перспективний педагогічний досвід, вдосконалює педагогічну майстерність, загальну культуру.

Відповідальний, працьовитий, вимогливий до себе та учнів, тактовний, наділений організаторськими здібностями. Користується повагою серед колег, учнів школи та батьків.

Номінація «Захист України»

Прізвище, ім’я, по батькові: Муравко Григорій Михайлович

Педагогічне кредо: «Не принижувати гідності учнів, бути непримиренним до таких дій з боку колег».

Навчальний заклад, рік закінчення: Чернігівський державний педагогічний інститут імені Тараса Григоровича Шевченка, 1997 рік

Місце роботи: Петрівський ліцей Сновської міської ради Корюківського району Чернігівської області

Стаж роботи (педагогічний):33 роки

Кваліфікаційна категорія, звання: спеціаліст вищої категорії, звання «старший учитель»

Проблема, над якою працює: «Особливості формування патріотичної свідомості здобувачів освіти на уроках «Захисту України»

Муравко Г.М. постійно проводить роботу з вдосконалення навчально-виховного процесу, пошуку альтернативних методик викладання, застосування оригінальних прийомів роботи на уроці, які сприяють активізації пізнавальної діяльності, інтенсифікації процесу навчання. Вміло створює позитивну мотивацію діяльності, використовує засоби формування інтересу до навчання. На кожному уроці добивається засвоєння знань.

Григорій Михайлович знає та розуміє основні вимоги навчальної програми, керівні документи з питань підготовки молоді до служби у Збройних Силах України. 

Стосунки між учнями та викладачем предмета «Захист України» будуються на основі вимог загальновійськових статутів в обсязі тем, що вивчаються. Кожен урок починається з шикування та привітання. У процесі вивчення нового матеріалу, закріплення та перевірки засвоєння його учнями реалізуються принципи навчання: доступності, проблемності, зв’язок навчання з життям, диференціації; застосовуються методи демонстрації, діалогічний, інформаційно-повідомлюючий, пояснювальний. Простежується система роботи щодо виділення зі змісту виучуваного матеріалу найголовнішого. На різних етапах уроку використовується наочність: таблиці, малюнки, макети, схеми. Під час проведення занять належна увага приділяється підготовці учнів до захисту України, поясненню прав і обов’язків громадян України щодо захисту її незалежності та територіальної цілісності, підготовці до служби у Збройних Силах України.

Муравко Г.М. успішно проводить позакласну роботу з предмета, яка певною мірою визначається потребами та побажаннями учнів, які часто є ініціаторами багатьох починань. Традиційною стала участь учнів ліцею в військово-патріотичній грі «Сокіл-Джура», а також «Джура – Прикордонник» 2019р. м. Ізмаїл, 2021р. м. Великі Мости Львівської області. Був учасником Всеукраїнського семінару «Джура – Прикордонник» 2019р. м. Ізмаїл. Брав участь в обласному онлайн-конкурсі «Джура»2020р. і 2021р. Рій «Січовик» представляв  ліцей в районному етапі «Джура» 2018, де посів І місце, та в обласному етапі «Джура» 2018.

У 2021-22 навчальному році було надіслано матеріали на обласний конкурс «Молодь! Армія! Країна!».

Постійно бере участь  у роботі районних методичних об’єднань вчителів предмету «Захист України». На базі ліцею проводилися районні навчально-методичні заходи за участю вчителів предмету «Захист України» закладів освіти громади. У 2018 році на базі Петрівського ліцею було проведено семінар учителів предмету «Захист України».

Вчитель користується авторитетом у колективі ліцею, в учнів, громадськості.

Муравко Г.М. у 2017 році нагороджений Почесною грамотою Управління освіти і науки Чернігівської облдержадміністрації, у 2018 році нагороджений Грамотою Управління освіти, сім’ї, молоді та спорту Сновської міської ради, у 2021 році нагороджений Грамотою Корюківського районного територіального центру комплектування та соціальної підтримки за сумлінну співпрацю та вагомий внесок у патріотичне виховання молоді.

Номінація «Початкові класи»

Прізвище, ім’я, по батькові: Калюжна Оксана Петрівна

Педагогічне кредо: «Навчаю, як живу, а живу, як навчаю»

Навчальний заклад, рік закінчення: Рівненський економіко-гуманітарний інститут, 1999р.

Місце роботи: Чернігівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 3 Чернігівської міської ради Чернігівської області.

Стаж роботи (педагогічний): 13 років

Кваліфікаційна категорія, звання: спеціаліст вищої категорії, звання «старший учитель».

Проблема, над якою працює: «Розвиток навичок швидкого та усвідомленого читання з використанням інноваційних технологій на уроках».

Калюжна О.П. працює в навчальному закладі з 01.09.2022 року на посаді вчителя початкових класів. Це педагог із високим рівнем професіоналізму, досконало володіє інноваційними освітніми технологіями та методиками, ефективно використовує різноманітні форми організації освітнього процесу.

У педагогічній діяльності використовує компетентнісно-орієнтований підхід, формує цілі освітнього процесу на основі прогностичних методів, спрямованих на досягнення позитивного результату у поступі учнівського колективу, окремо кожного учня та власному фаховому розвитку. Уроки Оксани Петрівни вирізняються чіткою структурою, продуманістю та щільністю. Широко практикує використання технологій критичного мислення, ігрові технології, кінезіологічні вправи, а також вправи для розвитку та концентрації уваги, що сприяє формуванню предметних і ключових компетентностей учнів, розвитку пізнавального інтересу, викликає зацікавленість, знімає втому.

Оксана Петрівна постійно дбає про підвищення своєї фахової майстерності. Педагогічною центрацією щодо саморозвитку вчителя слід визначити гуманістичну – центрація на інтересах своєї суті й суті інших людей: учнів, батьків, колег. Майстерно використовує в освітньому середовищі цифрові технології. Створює власні інтерактивні вправи за допомогою онлайн сервісів Learningapps, Kahoot, Wordwall, Padlet, My Puzzles, веде сайт, створює свій відеоконтент. Такий авторський підхід дозволяє організовувати навчальні заняття в повній відповідності з вимогами нових освітніх стандартів.

Калюжна О.П. стала переможцем у міському конкурсі «Використання ІКТ в освітньому процесі», у 2020 році успішно пройшла сертифікацію педагогічних працівників відповідно до професійного стандарту «Вчитель початкових класів закладу загальної середньої освіти». Є одним з авторів заявки на ґрантову допомогу японського уряду по Програмі «Кусаноне».

Калюжна Оксана Петрівна комунікабельна, тактовна, доброзичлива, чуйна, користується повагою та авторитетом серед колег, батьківської громади.