Інклюзивна освіта
Кадровий склад відділу:
Зленко Людмила Олександрівна – завідувач.
Солодовник Марія Анатоліївна – методист.
Бурковська Марина Олександрівна – методист.
Завдання відділу інклюзивного навчання
- Організація просвітницької роботи щодо інклюзивної освіти.
- Розробка методичних рекомендацій для педагогів, психологів, соціальних педагогів, які працюють в інклюзивних класах/групах.
- Забезпечення змісту курсів підвищення кваліфікації для педагогічних працівників, які працюють в інклюзивних класах/групах.
- Організація та проведення науково-методичних та науково-практичних конференцій, семінарів, вебінарів, круглих столів, тренінгів, майстер-класів для педагогічних працівників, які працюють в інклюзивних класах/групах.
- Вивчення, узагальнення та впровадження досвіду інклюзивної моделі освіти в ДНЗ і ЗНЗ.
- Надання методично-консультативної та інформаційної підтримки керівникам навчальних закладів, педагогам, практичним психологам, що працюють в умовах інклюзивного та інтегрованого навчання.
Пріоритетні напрямки роботи відділу
- розробка методичних рекомендацій для педагогічних працівників, що впроваджують інклюзивне навчання з питань змісту та технологій навчання;
- підготовка педагогів до роботи з дітьми з особливими потребами в умовах загальноосвітніх навчальних закладів шляхом проведення семінарів, нарад, тренінгів, «круглих столів» тощо;
- проведення організаційно-методичної, консультативно-роз’яснювальної роботи серед керівників навчальних закладів, педагогічних працівників, громадськості, батьків щодо доцільності використання нових технологій, методик, інтерактивних форм навчання дітей з особливими освітніми потребами, щодо забезпечення права на якісну освіту осіб з особливими освітніми потребами;
- висвітлення у засобах масової інформації питання інклюзивного навчання з метою формування нової філософії суспільства щодо толерантного ставлення для дітей з особливими освітніми потребами.
Головна мета ЧОІППО з питань запровадження інклюзивної освіти – удосконалення та поглиблення:
- знань зі спеціальної педагогіки та психології, методики роботи з дітьми з особливими освітніми потребами;
- знань особливостей розвитку дитини з психофізичними порушеннями;
- вмінь знайти індивідуальний підхід та зрозуміти дитину;
- вмінь співпрацювати з іншими фахівцями та використовувати їхні поради;
- досвіду роботи і вміння спілкуватися з дітьми з особливостями розвитку та їх батьками;
- адекватного сприйняття дітей з особливими освітніми потребами.
E-mail: chippo.inclusion@ukr.net