Меню Закрити

Управлінська майстерня

Шановні колеги!

Управлінська майстерня – віртуальна форма надання методичної допомоги із актуальних питань управлінської діяльності директорам загальноосвітніх навчальних закладів.

Електронна адреса kerivnuk207@ukr.net

_______________________

Увага! Освітня онлайн платформа Prosvita

Товариство з обмеженою відповідальністю «Нові освітні технології» спільно із Асоціацією власників малого та середнього бізнесу створили безкоштовну онлайн платформу Prosvita для закладів загальної середньої освіти. Вони надають у користування платформу та здійснюють технічну підтримку на безоплатній основі для шкіл територіальних громад.

Контактний телефон (050) 547-17-39 – Оксана Солдатова, керівник проекту “Освітня онлайн платформа Prosvita”

Сайт: prosvita.net

YouTube: https://www.youtube.com/channel/UCEfeUlIsqPHO71zqzEYatxw

FB: https://www.facebook.com/prosvita.net/

Вайбер група для користувачів платформи:

https://invite.viber.com/?g2=AQBNnz45duXrskztI%2FeCopyLUSyGku8bs8nGJSfSQ5DhJxovMNs%2BeXEJuGVuy9Hi

Телеграм канал: https://t.me/prosvita_net

050 547 17 39 (Viber, Telegram, WhatsApp)

Ярмарок фахових сподівань. Відповідаємо на виклики НУШ

Роль директора – менеджера освіти в системі управління новою українською школою в умовах воєнного стану в Україні

________________________________________

Ефективні технології в системі управління опорним закладом загальної середньої освіти з розвитку лідерства учасників освітнього процесу

Про зміни до Положення про освітній округ і опорний заклад освіти

Створення умов для розвитку лідерських якостей учительської, учнівської та батьківської громад

Психологічні аспекти лідерства та роль практичного психолога у
розвитку та формуванні лідерських якостей у здобувачів освіти

___________________________________________

Фінансова автономія закладу загальної середньої освіти в контексті Нової української школи

___________________________________

Стратегічні напрями інноваційного розвитку ліцею

____________________________________

Матеріали творчої групи на тему «Інноваційна культура опорного закладу загальної середньої освіти»

«Інноваційна культура опорного закладу загальної середньої освіти»

Створення інноваційно-розвивального середовища в опорному закладі загальної середньої освіти

Інклюзивний простір як складова інноваційно-розвивального середовища гімназії (Юлія Завальна, заступник директора)

Інноваційно-розвивальне середовище початкової школи (Виноградна Т.М., учитель-методист, учитель початкових класів М.- Коцюбинської гімназії)

___________________________________

Наказ Міністерства освіти і науки України від 28.03.2018 №291 “Про затвердження Типового положення про конкурс на посаду керівника державного, комунального закладу загальної середньої освіти”

Наказ Міністерства освіти і науки України від 19.05.2020 №654 “Щодо примірного переліку питань”

Лист Міністерства освіти і науки України від 20.05.2020 №1/9-264 “Щодо окремих питань проведення конкурсу на посаду керівника
закладу загальної середньої освіти”

Матеріали семінару «Розвиток опорного закладу загальної середньої освіти в умовах розбудови Нової української школи»

З досвіду роботи Ладанської гімназії щодо підготовки конкурсних матеріалів на здобуття грантів

Для директорів опорних шкіл

Створення системи управління безпекою життєдіяльності

Атестація робочих міст

Організація та проведення інструктажів з охорони праці та безпеки життєдіяльності з учасниками навчально-виховного процесу

Порядок розслідування та обліку нещасних випадків з працівниками та учнями в установах і закладів освіти

Нормативно-правові аспекти організації освітнього процессу в контексті Нової української школи

Організація діяльності органів управління освітою в умовах децентралізації

Нормативно-правове забезпечення організації методичної роботи

Матеріали семінару «Науково-методичне забезпечення системи дошкільної та загальної середньої освіти в умовах децентралізації»

Стратегічне управління в Борзнянській ЗОШ І-ІІІ ст. імені Христини Алчевської

Матеріали семінару «Нові вимоги до професійної компетентності керівника закладу загальної середньої освіти в умовах децентралізації та розбудови Нової української школи»